×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تسهیل مقررات برای کارآفرینان از اولویت‌های وزارت تعاون است

اقتصادتهران: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صیانت از حقوق کارگران، تلاش برای ایجاد شرایط مناسب و تسهیل مقررات برای کارآفرینان مورد توجه ویژه و از اولویت های این وزارتخانه است.

محمد شریعتمداری روز جمعه افزود: به منظور حفظ و ثبات اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید باید شرایط مناسب را برای کارآفرینان و تولیدکنندگان ایجاد کرد بطوری که کارگران قراردادی به کارگران مستمر و دائمی تبدیل شده و کار و تولید محقق شود.

وی ادامه داد: هم اکنون ارزآوری صادرات زعفران ۳۰۰ میلیون دلار است. می توان با «طرح تولید مبتنی بر قرارداد» این میزان را به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار افزایش داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هدف طرح تولید مبتنی بر قرارداد «تولید مبتنی بر قرارداد، برقراری ارتباط و اتصال پایدار بین بنگاه‌های خرد و کوچک محلی و بنگاه‌های بزرگ صادراتی تحت قرارداد همراه با انتقال دانش فنی و استانداردها، تامین مالی و ارائه تسهیلات به موقع و با هزینه کمتر برای متقاضیان» است.

وی افزود: با توجه به الزامات و ماهیت مدل تولیدی این طرح و در راستای توسعه زنجیره ارزش و با هدف حداکثرسازی ارزش افزوده، شرکتهای مجری این طرح باید تولیدی یا تولیدی صادراتی باشند و الزاما فرآیندهای ارزش افزای مالی و اشتغالی بر روی محصول انجام دهند. این طرح کشاورز را از تامین هزینه و کارآفرین را از دغدغه تامین مواد اولیه نجات می دهد.

شریعتمداری ادامه داد: هم اکنون نظام بانکی از تامین مالی فعالیت های خرد عاجز است و بانکها در این زمینه باید فعال تر عمل کنند تا مشکلات رفع شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches