×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تسهیل فرآیند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در کشور

اقتصادتهران: معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش گفت: تسهیل، فرآیند هدایت تحصیلی در کشور صورت گرفته است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی زرافشان افزود: امسال دستور العمل هدایت تحصیلی تهیه و به استان‌ها ارسال شده و فرآیند ورود اطلاعات دانش آموزان براساس ۱۰۰ امتیازی که مصوب در شورای عالی بوده در طول سال انجام شد.

معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش گفت: در راستای جلوگیری از بروز چالش‌هایی که سال گذشته وجود داشت تفویض اختیار به استان‌ها در هدایت تحصیلی، تهیه دستور العمل‌ها و ارسال به استان‌ها، ورود نمرات خرداد ماه دانش آموزان به سیستم و تعریف لایه های نظارتی از تدابیری است که امسال در راستای تسهیل فرآیند هدایت تحصیلی انجام شد تا این امر با آرامش برگزار شود.

وی با بیان این که ورود نمرات آزمون‌های استعداد و رغبت نیز در بهمن ماه انجام شده و بعد از امتحانات خرداد ماه نیز نمرات پایانی دانش آموزان وارد سیستم شده است، تصریح کرد: مدیریت هدایت تحصیلی امسال به استان‌ها واگذار شده است تا هر منطقه متناسب با شرایط و اقتضائات موجود کار هدایت تحصیلی را انجام دهد.

زرافشان تصریح کرد: برای هدایت تحصیلی دو لایه نظارتی در استان و کشور تعریف شده است تا کنترل و نظارت خوبی در این زمینه وجود داشته باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches