×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تسهیلات ویژه برای بازنشستگان، کارمندان و فرهنگیان در نمایشگاه پیوند ایرانی

اقتصادتهران: در دومین نمایشگاه بزرگ جهیزیه و پیوندایرانی شرایط خرید با کالاکارت و تسهیلات بانکی اختصاص یافته برای خرید کالای ایرانی نیز در نظر گرفته شده است و شهروندان می توانند از این شرایط استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، میرزائی رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ جهیزیه و پیوندایرانی گفت: در این نمایشگاه که با همکاری اتاق تعاون مرکزی ایران، اتاق اصناف کشور و اتحادیه های مختلف برگزار می شود، همه کالا ها و اجناس ارائه شده با تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی و با شرایط ویژه عرضه می شود.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگیهایی این نمایشگاه خرید با کالاکارت است است، گفت: کسانی دارای این کارت و مجوز وام خرید کالا هستند می توانند با ارائه کارتی که دارند، کالاهای مورد نظر و برند های ایرانی که مورد تایید سامانه هم هستند، خریداری کنند.

میرزائی تاکید کرد: در این نمایشگاه همچنین تسهیلات ویژه‌ای برای بازنشستگان تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است و آنها می‌توانند با ارائه کارت شناسائی از تسهیلات در نظر گرفته شده برای خرید کالاها و اجناس این نمایشگاه، اقدام کنند.

رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ جهیزیه و پیوندایرانی اضافه کرد: همچنین در بخشی از این نمایشگاه اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان ایران (اتما) حضور دارد و لذا فرهنگیان نیز می‌توانند با شرایط ویژه از این این نمایشگاه استفاده کنند، البته سامانه سماء که اولین سامانه اقساطی فرهنگیان با شرایط ۰ تا ۲۰ ماهه خرید کالاست، در این نمایشگاه برای فرهنگیان فعال خواهد بود.

میرزائی تصریح کرد:خرید با چک کارمندی و خرید اقساطی ویژه کارمندان و فرهنگیان با شرایط ۱۲ ماهه و برخی کالاها تا ۱۳ ماهه نیز در دومین نمایشگاه بزرگ جهیزیه و پیوند ایرانی برقرار خواهد بود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه هم محل عرضه و هم فروش کالاست،گفت: ما می دانیم که بحث اشتغال و ازدواج از الویت‌های دولت است لذا در این نمایشگاه هم موضوع ازدواج جوانها و هم تولید اجناس داخلی مورد توجه قرار گرفته است.

میرزائی از حضورکارخانه‌ها و شرکت‌های مختلف تولید، توزیعی و خدماتی کشور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در دومین نمایشگاه بزرگ جهیزیه و پیوندایرانی،کالاها و خدماتی کهمورد نیاز زوجین و خانواده هااست، بویژه اجناس برند داخلی ارائه می‌شود و این هم با هدف توجه به تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاوتی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches