یکشنبه, ۳۰ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

تسریع در ارائه خدمات موجب افزایش رضایت مشتریان می شود

۶ دی, ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

تسریع در ارائه خدمات موجب افزایش رضایت مشتریان می شود

اقتصادتهران: معاون اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد در نشست هم اندیشی مدیران و روسای شعب استان فارس گفت: ارائه خدمات متنوع به مشتریان در کمترین زمان ممکن رضایتمندی آن ها را افزایش خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان فارس، ایرج نیک اختر، معاون اعتبارات و بین الملل بانک در این نشست، گفت: در حال حاضر رقابت شدیدی بین بانک ها برای جذب مشتری وجود دارد از اینرو بنگاهی موفق است که با ارائه خدمات کاربردی و متنوع و ارتقاء ساختارهای ارتباطی خود، فرآیند پرداخت تسهیلات را در حداقل زمان ممکن به انجام رساند.

وی با اشاره به اهمیت فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتری، گفت: در سالجاری بانک ۴ اولویت را برای سود دهی  فعالیت های خود مشخص کرده که این اولویت ها شامل وصول مطالبات، مصرف بهینه، فروش املاک و گسترش سرویس های الکترونیکی است که همه باید در جهت اجرای این برنامه ها، تلاش کنند.

نیک اختر بر اهمیت به روز رسانی دانش شغلی کارکنان تاکید کرد و اظهار داشت: همه همکاران باید با مطالعه آخرین دستورالعمل ها، قراردادهای تسهیلاتی و خدمات جدید بانکداری ضمن افزایش اطلاعات حوزه کاری خود، پاسخگوی تقاضای مشتریان باشند.

وی با تاکید بر رعایت بهداشت اعتباری، بررسی تمکن مالی فرد متقاضی تسهیلات، پرداخت به موقع تسهیلات و نظارت بر مصرف آن در محل مناسب با نوع عقد، تصریح کرد: افزایش مطالبات غیر جاری، پیامدهای بسیار نامطلوبی برای بانک دارد و چنانچه به شکل صحیح، هوشمندانه و منطقی مدیریت نشود آثار  جبران ناپذیر و هزینه های گزافی بر بانک تحمیل می کند.

 نیک اختر همچنین یادآور شد: همه کارکنان باید خود را به دانش روز بانکداری تجهیز کنند تا بتواند علاوه بر پاسخگویی صحیح و به موقع به سوالات و درخواست مشتریان، امین بانک و مشتریان باشند.

بر پایه این گزارش، سعید ترابی، رئیس اداره امور شعب استان فارس نیز با ارائه گزارشی از عملکرد استان گفت: از سال ۱۳۹۴ به بعد میزان معوقات پرونده های کلان کاهش چشمگیری داشته که این امر نشانه افزایش تخصص همکاران در زمینه اعتبارات است.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها