×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

در حمایت از صنایع بزرگ به ویژه صنعت خودرو بانک مهر اقتصاد سالیانه بطور متوسط بین هزار تا ۱۵۰۰ میلیارد تومان به صنایع مختلف تسهیلات پرداخت می کند.

به گزارش بیما، غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شرکت مادیران کمک به اقتصاد داخلی و رونق تولید داخلی را در راستای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی از اهداف بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و افزود: مجموعه مهر آماده است تا از صنایع و تولیدکنندگان بزرگ داخل کشور حمایت کند.

وی با اشاره به این‌که عمدتاً بانک‌ها منابع قرض الحسنه خود را به طور کامل صرف قرض الحسنه نمی‌کنند، گفت: تنها مجموعه‌ای که توانسته تمامی منابع مربوط به قرض‌الحسنه را تنها در این مورد صرف کند، بانک مهر اقتصاد است و تمام فعالیت های انتفاعی، مبادله ای، مشارکتی و چه سرمایه گذاری مستقیم بانک، از محل سپرده های سرمایه گذاری صورت گرفته است.

نتاج اظهار داشت: در حمایت از صنایع بزرگ به ویژه صنعت خودرو ما تسهیلات گسترده ای ارائه کرده ایم و سالیانه بطور متوسط بین هزار تا ۱۵۰۰ میلیارد تومان به صنایع مختلف تسهیلات پرداخت می شود.

وی در پایان با تاکید بر این که اقتصاد مقاومتی تنها با حرف به اجرا در نخواهد آمد، گفت: بانک مهر اقتصاد سال گذشته در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، ۲۰۰۰ میلیارد ریال صرف اجرای طرح های حمایتی از تولیدات داخلی کرد و امسال این بودجه را با تمرکز بر طرح های اقتصاد کشاورزی و ارائه تسهیلات با نرخ پایین به ۴۰۰۰ میلیارد ریال افزایش دادیم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches