×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تردد روان در معابر برفی منطقه ۴ تهران

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۴ تهران با اشاره به آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری در شمال شرق پایتخت قبل از فصل بارش گفت: با تمهیدات مدبرانه مدیریت شهری این منطقه، در بارش های اخیر مشکلی را شاهد نبودیم.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” با اعلام این خبر گفت: آمادگی برای بارش های فصلی و پیشگیری از آبگرفتگی های احتمالی در منطقه ۴  از ابتدای فصل پاییر آغاز و رصد روزانه همچنان ادامه دارد.
او افزود:در پی بارندگی های اخیر نیروهای خدمات شهری منطقه در نقاط مختلف به ویژه نقاطی که احتمال آبگرفتگی بیشتر است، با امکانات و تجهیزات کامل مستقر شده تا به شهروندان خدمت رسانی کنند.
شهردار منطقه ادامه داد: از هفته ها قبل از بارش برف در سایت های برف روبی و معابر منطقه با تجهیز ماشین آلات، کیسه های شن و نمک، آماده باش کارگران برف روب و … برنامه ریزی های لازم صورت گرفته بود.
او اذعان داشت: خداوند را شاکریم که بعد از هفته ها آلودگی و هوای نامساعدی که پایتخت را فرا گرفته بود شاهد بارش برف و سپیدپوش شدن معابر هستیم.
کمالی زاده گفت: شرایط منطقه در زمان بارش باران و برف به صورت کامل کنترل  شده و گشت های خدمات شهری به صورت منسجم وضعیت منطقه را رصد می کنند.
او با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در روزهای پیش از بارش گفت: لایروبی، نظافت و رسوب شکنی مسیل ها، نهرها و جوی ها و حوضچه های منطقه عاملی است که از آبگرفتگی ها به صورت جدی جلوگیری می کند.
شهردار منطقه۴در پایان از شهروندان خواست در صورت نیاز به خدمات رسانی با سامانه ۱۳۷+ تماس گرفته و درخواست خود را عنوان کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches