×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تردد در جاده های کشور ۱۲٫۴ درصد افزایش یافت

اقتصادتهران: در آخرین ساعات سال ۱۳۹۷ تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی از افزایش ۱۲٫۴ درصدی ترددها طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده های کشور حکایت دارد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، اکنون به استثنای برخی مسیرهای مسدود و ممنوع، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

در شبانه روز گشته اوج تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته است و هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

آزادراه های تهران – کرج، کرج – قزوین، تهران – قم، تهران – پاکدشت، تهران – ساوه و همچنین تهران – شهریار بیشترین تردد را ثبت کرده اند.

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی:

محور رامیان- اولنگ – شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک – دیزین واقع در استان های البرز و تهران، محور پونل- خلخال واقع در استان گیلان، محور سی سخت – پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد، محور گنجنامه – تویسرکان واقع در استان همدان، محور سروآباد – پاوه واقع در استان کردستان، محور رویان – بلده (حدفاصل وازک تا بلده)، واقع در استان مازندران، محور شاهرود – آزادشهر واقع در استان سمنان و گلستان به دلیل نبود ایمنی مسدود شده اند.

همچنین محور قدیم بستان-چذابه واقع در استان خوزستان، محور ساری – فرح آباد واقع در استان مازندران، محور کوهرنگ – مسجدسلیمان واقع در استان چهار محال و بختیاری، محور بابلسر – کیاکلا واقع در استان مازندران، محور شاهرود – توسکستان واقع در استان سمنان، محور چشمه علی – فولادمحله واقع در استان سمنان، محور فنوج-رمشک واقع در جنوب استان سیستان وبلوچستان، محور قوچان – درگز،واقع در جنوب استان خراسان رضوی، محور ساری – کیاسر واقع در جنوب استان مازندران نیز تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود هستند.

محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز ۱۳۹۸

با توجه به افزایش تردد و حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۸ و به منظور ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی تا پایان روز شنبه ۱۷ فروردین ۹۸ برخی محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور اعمال می شود.

بر این اساس عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه ها و بزرگراه ها، محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع است.

در تمامی محورهای برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راههایی اعمال می شود که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در سیزدهم فروردین در همه محورهای برون شهری ممنوع شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches