×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تردد با سهولت بیش‌تری در شمال تهران امکانپذیر شد

اقتصادتهران: با هدف سهولت و تسریع تردد وسایل نقلیه در محور ارتباطی شرقی منطقه یک، شبکه معابر محدوده اوشان با تعریض خیابان هاشمی به مساحت بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع افزوده شد.

به گزارش روابط‌ عمومی شهرداری منطقه یک، مهندس بهمن محبوبی معاون فنی و عمرانی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق، اظهار داشت : با اجرای این طرح که در اواخر مرداد ماه سال جاری و با برآورد هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال آغــاز شده حجم ترافیکی منطقه اوشان کاهش و تردد شهروندان با سهولت بیشتری انجام می شود.

محبوبی گفت : پروژه مذکور در انتهای بلوار شهید مژدی (میدان اوشان)، خیابان شهید هاشمی، جنب بیمارستان ۵۰۵ ارتش که در محدوده ناحیه ۶ از نواحی شرقی و دارای محور های ارتباطی اصلی منطقه یک در این بخش است، در حال اجرا ست.

وی گفت: باتوجه به عرض کم معبر در قسمت انتهایی میدان اوشان قسمتی از بیمارستان تملک و با احداث دیوار حائل به خیابان ۵۰۵ ارتش اضافه می شود.

محبوبی خاطر نشان ساخت: عملیات اجرایی شامل احداث دیوار حائل بتنی درطول مسیر به متراژ۲۳۰ متر در عرض ۱۵ متر، احداث نهر و جدول، پیاده روسازی، زیرسازی و روسازی آسفالت و همچنین اجرای مسیر دسترسی به تالار بیمارستان و اجرای سردر است.

معاون شهردار منطقه یک گفت: اجرای دیوار بتنی با استفاده از سنگ مالون و میگون و در ادامه نرده گذاری نیز انجام می شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches