×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تربیت ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید، ثمره تلاش و کار معلمان

اقتصادتهران: رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش تربیت ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید را ثمره تلاش و کار معلمان عنوان کرد و گفت: اشتغال بیش‌از ۱۵۰ هزار فرهنگی ایثارگر که شامل، ۲۸ هزار جانباز، ۵ هزار آزاده، ۱۶ هزار فرزند شهید در کسوت معلمی، ۲۰ هزار برادر و خواهر شهید و ۸۰ هزار رزمنده از افتخارات بزرگ آموزش و پرورش است که نمی‌توان این افتخارات را نادیده گرفت.

به گزارش ایسنا، محمدحسین کفراشی، در مراسم تجلیل از معلمان برگزیده استان، معلمی را مصداق بارز ایثار، گذشت، فداکاری و کرامت والای انسانی برشمرد و با بیان اینکه معلم سخاوتمندانه و کریمانه از همه هستی و دارایی خود می‌گذرد تا انسانیت را به‌صورت عملی برای دانش‌آموزان معنا کند، افزود: آن معلم لرستانی که برای حفظ جان دانش‌آموزانش، خود را به دامن سیلاب می‌زند و جان خود را فدا می‌کند، آن معلم اردبیلی که کبد خود را مهربانانه به دانش‌آموز نیازمندش اهداء می‌کند و آن معلم یاسوجی که در مسیر آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزانش دچار سرمای شدید شده و جانش را از دست می‌دهد تنها گوشه‌ای از ایثار و فداکاری معلمان ایرانی است.

کفراشی در ادامه به معلمان دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: تنها در مکتب و کلاس درس معلمان فداکار و ایثارگر است که ۵۰۰ هزار دانش‌آموز بسیجی راهی جبهه‌های حق علیه باطل می‌شود و ۵ هزار نفر از این  معلمان بسیجی با نثار جان شیرین خود از آرمان‌های انقلاب حراست و حفاظت می‌کنند.

وی در ادامه تربیت ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید را ثمره تلاش و کار معلمان عنوان کرد و افزود: اشتغال بیش‌از ۱۵۰ هزار فرهنگی ایثارگر که شامل ۲۸ هزار جانباز، ۵ هزار آزاده، ۱۶هزار فرزند شهید در کسوت معلمی، ۲۰ هزار برادر و خواهر شهید و ۸۰ هزار رزمنده از افتخارات بزرگ آموزش و پرورش است که نمی‌توان این افتخارات  را نادیده گرفت.

کفراشی تاکید کرد: این ایثار و فداکاری‌هاست که نظام و انقلاب ما را زنده نگه داشته است.

وی به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: محور و اساس اقتصاد مقاومتی  سرمایه  و نیروی انسانی توانمند، متعهد، عالم  و کارآمد   است.

کفراشی تاکید کرد: اگر بخواهیم به امنیت پایدار برسیم و در مسیر توسعه گام برداریم باید به معلم توجه کنیم و امنیت روانی و آرامش معلم را تامین کنیم.

وی قاطبه فرهنگیان را دلسوز نظام عنوان کرد و ادامه داد: رسیدن به اقتصاد مطلوب، توسعه و پیشرفت جامعه و بالندگی فرهنگی تنها با توجه به معلم و اهمیت دادن به معلم امکان‌پذیر است.

کفراشی خدمات ارائه شده به فرهنگیان را در سنوات اخیر چشم‌گیر اظهارکرد و گفت: با تمام خدمات  و توجه خاصی که به معلمان شده، باید گفت که تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله هست.

وی در ادامه سخنان خود به تامین اعتبار بسیاری از مطالبات فرهنگیان به‌ویژه پاداش پایان خدمت فرهنگیان اشاره و تصریح کرد: آموزش و پرورش باید دغدغه اول مسئولان و دست‌اندرکاران جامعه باشد تا بتوانیم شاهد آموزش و پرورش بانشاط و بالنده در جامعه باشیم.

کفراشی در پایان سخنان خود به انتخابات  دوازدهمین دوره  ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآورشد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات و شور و نشاط آنان مهم‌ترین مؤلفه‌ای است که باید برآن  تمرکز کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches