×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ترانزیت کالا از بندر شهید رجایی ۲۱۷ درصد افزایش یافت

اقتصادتهران: مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به افزایش ۲۱۷ درصدی ترانزیت کالا از بندرشهید رجایی طی ۶ ماهه نخست سال‌جاری، گفت: بیش از ۳۰۰ هزار و ۵۵۵ تن کالا از این بندر طی مدت یاد شده ترانزیت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش اقتصادتهران، حسین عباس‌نژاد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ۵۴ میلیون و ۷۹۸ هزار تن کالای نفتی و غیرنفتی طی ۶ ماهه نخست سال‌جاری از بنادر هرمزگان تخلیه و بارگیری شد که این میزان نسبت به عملکرد سایر بنادر کشور در مدت مشابه پارسال نشانگر سهم ۴۷ درصدی بوده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تن کالای غیرنفتی نیز از ابتدای سالجاری تا پایان شهریورماه امسال از بنادر هرمزگان جابه‌جا شد که نسبت به سایر استان‌های بندری کشور سهم ۶۰ درصدی را داشته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار کرد: بندر شهید رجایی با ۴۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تن حجم تخلیه و بارگیری کالا، بیشترین سهم جابجای کالای نفتی و غیرنفتی در بین سایر بنادر کشور با رقم ۳۶ درصدی را داشته است.

عباس‌نژاد گفت: بندر شهید رجایی همچنین با بیش از ۲۷ میلیون و ۹۱۵ هزار تن عملیات تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی، سهم ۴۴ درصدی در جابجایی کالای غیرنفتی در بین سایر بنادر کشور را به خود اختصاص داده است.

وی به سهم ۸۸ درصدی استان هرمزگان در عملیات تخلیه و بارگیری کانتینری نیز اشاره کرد و گفت: بیش از یک میلیون و ۳۶۷ هزار TEU عملیات تخلیه و بارگیری کانتینری در بنادر استان انجام گرفت که از این میزان، بیش از یک میلیون و ۲۱۱ هزار TEU با سهم ۷۸ درصدی در بین بنادر کشور مربوط به بندر شهید رجایی بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان همچنین با اشاره به سهم ۹۸ درصدی بنادر هرمزگان در جابجایی مسافر دریایی، اضافه کرد: در ۶ ماهه امسال ۹ میلیون و ۲۷۷ هزار نفر مسافر از طریق بنادر و اسکله‌های تحت حاکمیت بنادر و دریانوردی استان جابه‌جا شده‌اند که از این تعداد ۶ میلیون و ۶۵۷ هزار بین بنادر و اسکله‌های قشم (پل و لافت) تردد کرده‌اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches