×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ترافیک پایدار و ارزش افزوده؛ اولویت انعقاد قراردادهای پستی

مهندس مهری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست ترافیک پایدار، ارزش افزوده و مستهلک نکردن مجموعه را به عنوان اولویت های اساسی پست در انعقاد قراردادها و تفاهم نامه ها برشمرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست، مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست در نشستی که با مدیریت و کارکنان اداره کل بازاریابی و بررسی های اقتصادی داشت بر ایجاد یک نگاه جدید در جهت ایفای نقش های تازه در جامعه تاکید کرد.

در این نشست که نجاری عضو هیات مدیره، بوداغی معاون فنی مدیرعامل و ترابی مدیرکل روابط عمومی نیز حضور داشتند وی با بیان این که شاید توسعه دولت الکترونیک،حذف کاغذ از تعاملات اجتماعی و کاهش پست نامه و قبوض برای شبکه به عنوان یک تهدید محسوب گردد افزود: باید این تهدید را به فرصت تبدیل و استراتژی آینده پست را متناسب با این شرایط ترسیم نماییم به طوری که براساس نیازهای نوین مردم، جایگزین مناسبی را طراحی و معرفی کنیم.

مهری نهادینه سازی باور به توسعه بازارهای جدید و توسعه خدمات الکترونیک را نزد تمامی همکاران ضروری برشمرد و خواستار حمایت از پایان نامه ها، تحقیقات بازار و استفاده از تجارب فعالین بخش خصوصی در این زمینه شد.

رییس هیات مدیره ترافیک پایدار، ارزش افزوده و مستهلک نکردن مجموعه را به عنوان اولویت های پست در انعقاد قراردادها و تفاهم نامه ها عنوان کرد.

وی با اشاره به این که شناسایی تهدیدهای خدمات پستی و آینده نگری از ماموریت های اصلی حوزه بازاریابی به شمار می رود اظهار داشت: باید شبکه به سمت بازاریابی نوین سوق یافته و در توسعه و جذب بازار هر همکار پستی به عنوان یک بازاریاب نقش آفرینی نماید.

مدیرعامل حفظ بازار و اقتصادی بودن قراردادها را اولویت اساسی شبکه خواند و خواستار کنترل بازخورد، نظارت بر نحوه انجام کار و مرتفع نمودن نقاط ضعف در قراردادها شد.

اصلاح ساختار درحوزه بازاریابی با اتخاذ ساز و کار کارشناسی و تمرکز بر فعالیت های بازار در استان های بزرگ، ارایه آموزش های تخصصی درحوزه بازاریابی، تحقیقات بازار، مدیریت روابط با مشتری( (CRM و استفاده از ظرفیت ها و امکانات بخش خصوصی از دیگر محورهای مورد بحث مهری در این نشست بود.

در ادامه بوداغی با اشاره به این که حوزه فعالیت بازاریابی، بر استراتژی های کلی نهاده شده است بر تاثیر مشارکت تمامی کارکنان مجموعه و ایجاد تفکر جمعی در بخش بندی بازار تاکید کرد.

وی انعطاف پذیری در مباحث نرخ در شرایط رقابتی را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: باید با احصا و شناسایی نیازهای جامعه و امکان سنجی فعالیت ها در فضای رقابتی موجود از یک سو بتوانیم خدمات متنوع، نوین و با کیفیتی را به مخاطبان عرضه نموده و از سوی دیگر شبکه را منتفع سازیم.

خاطرنشان می سازد در آغاز جلسه کیوانی گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته اداره کل بازاریابی و بررسی های اقتصادی ارایه کرد.

سایر حاضرین نیز نقطه نظرات خود را درخصوص حفظ و توسعه بازار مطرح نمودند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches