×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ترافیک نیمه سنگین در جاده کرج – چالوس

اقتصادتهران: پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه جاده کرج – چالوس دارای ترافیک نیمه سنگین است.

به گزارش ایرنا، پلیس راهور عصر چهارشنبه اعلام کرد: هم اکنون در مسیر جنوب به شمال جاده کرج- چالوس (از ابتدای جاده تا کیلومتر ۴) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است و سایر جاده های کشور از جوی آرام و ترافیک روان برخوردارند.

پلیس راهنمایی و رانندگی در این گزارش اضافه کرد: جاده اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان، جاده دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز مسدود است و مسیر دره شهر -پلدختر در استان ایلام محدوده واریانات چشمه شیرین به علت ریزش کوه مسدود شده و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.

همچنین در استان خوزستان جاده شوش – فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود است.

بر اساس این گزارش در استان آذربایجان شرقی (کمربندی آذرشهر به پل غله زار) به علت سیلابی شدن رودخانه پایه های پل شکسته شده و مسیر جایگزین از داخل شهر آذر شهر است.

همچنین در استان اردبیل جاده خلخال- اسالم محدوده کیلومتر ۷ تا ۱۸٫۵ به علت عملیات راهسازی از تا ۳۱تیر امسال مسدود شده و مسیر جایگزین از جاده خلخال-پونل است.

در استان گیلان نیز جاده پونل – خلخال (محدوده کامل) به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches