×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ترافیک تقاطع بزرگراه شهید ستاری-پیامبر ساماندهی شد

تهران اکونومی: به منظور ساماندهی ترافیک و روان سازی تردد طرح اصلاح هندسی تقاطع بزرگراه شهید ستاری- پیامبر اجراشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، ولی نجاتی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به برنامه های منطقه در شناسایی و ساماندهی نقاط پر ترافیک سطح منطقه گفت: پس از بررسی و مطالعات صورت گرفته تقاطع بزرگراه ستاری – پیامبربه لحاظ حجم تردد در این مسیر یکی از نقاط پر ترافیک شناسایی شد.

وی افزود: به منظور ساماندهی ترافیک تسهیل در تردد با اجرای عملیات اصلاح هندسی وهمچنین ایجاد جزیره وتعریض خیابان پیامبر مرکزی مشکلات ترافیکی این محدوده مرتفع شد.

معاون حمل ونقل وترافیک گفت: درگذشته حرکت شرق به غرب پیامبر با ستاری تلاقی تردد صورت می گرفت وهمین امر موجب بار ترافیک در این تقاطع بود که با اجرای این طرح خیابان پیامبر حدفاصل ستاری به صورت یکطرفه غرب به شرق شده است.

وی در ادامه به تغییر حرکت در مسیر پیامبر –هجرت اشاره کرد و گفت: با اجرای اصلاح هندسی در تقاطع حرکت در مسیر شرق به غرب به شرق به شمال تبدیل شده است.

وی اعلام کرد: علاوه بر کاهش حجم ترافیک و تسهیل در تردد ،صرفه جویی در زمان و انرژی از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح ترافیکی است.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches