×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تدوین برنامه اجرایی زمان دار برای اولویت‌های وزارت اقتصاد آغاز شد

اقتصادتهران: وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه ای به رییس جمهوری از آغاز تدوین برنامه اجرایی زمان دار برای ۱۸ اولویت این وزارتخانه که دیروز در ضمیمه حکم انتصاب خود آمده بود، خبر داد.

به گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی، «مسعود کرباسیان» دیروز در نامه خود خطاب به رییس جمهوری نوشت: تدوین برنامه اجرایی زمان دار برای اولویت های اعلام شده در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است و در کوتاه ترین زمان ممکن به استحضار عالی و اطلاع عموم مردم شریف ایران می رسد.

کرباسیان افزود: این ابلاغ برای بنده و همکارانم در همه سطوح در خانواده بزرگ وزارت امور اقتصادی و دارایی به مثابه سند و نقشه راه در مسیر تحقق برنامه ها و دستیابی به اهدافی است که برای توسعه همه جانبه اقتصاد کشور پیش بینی شده است.

«همچنین آنچه در قالب اولویت های عمومی و تخصصی برای این وزارتخانه تعیین و ابلاغ شده، به واقع از حیث اهمیت مورد توجه است و می تواند منشا تحول بنیادین و اثر ماندگار باشد».

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches