×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تدابیر آتش نشانی برای تاسوعا و عاشورا

اقتصادتهران: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تدابیر ویژه این سازمان برای روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: در این دو روز علاوه بر آماده باش ۱۳۰ ایستگاه آتش نشانی، ۶۵۰ نیروی آتش نشانی به همراه ۲۳۶ دستگاه خودروی امدادی در ۲۳۶ نقطه از کشور مستقر می‌شوند.

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد تمهیدات سازمان آتش‌نشانی برای روزهای تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: بسیاری از هوطنان در این روزها در قالب دسته‌جات عزاداری به سمت خیابان‌ها می‌آیند و همین مساله می‌تواند باعث ازدحام جمعیت و ترافیک کاذب شود و کار را برای نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی مشکل کند.

سخنگوی سازمان آتش نشان و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: از همین رو سازمان آتش نشانی برای تامین ایمنی در سطح شهر تدابیر ویژه‌ای را اتخاذ کرده و بر همین اساس علاوه بر این که ۱۳۰ ایستگاه آتش نشانی در روزهای تاسوعا و عاشورا در آماده باش هستند، ۲۳۶ نقطه از شهر نیز مشخص شده و نیروهای آتش نشانی با استفاده از ۲۳۶ دستگاه خودروهای مختلف در آن مکان‌ها مستقر می‌شوند.

وی با بیان این که ۶۵۰ آتش نشان در روزهای تاسوعا و عاشورا در محل‌های مختلف مستقر می‌شوند، گفت: ۱۹۳ دستگاه خودروی سنگین و ۴۳ دستگاه خودروهای سبک و موتورسیکلت در اختیار این نیروها قرار دارند که از ساعات اولیه روز در مکان‌های مشخصی که اغلب در نزدیکی میادین، چهارراه‌ها، اماکن پرازدحام و حسینیه‌ها و تکایای پرجمعیت‌تر مستقر می‌شوند. همچنین در روز عاشورا برای آیین خیمه سوزی نیز نیروهای آتش نشانی استقرار پیدا می‌کنند.

ملکی اضافه کرد: تعدادی از مدیران ارشد عملیات سازمان آتش نشانی در این روزها در محدوده‌های تحت مدیریت خود اقدام به گشت زنی خواهند کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches