×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تحویل ۳ هزار واحد مسکونی اقشار کم‌درآمد روستایی

معاون بنیاد مسکن با بیان اینکه برنامه امسال بنیاد برای احداث مسکن اقشار کم‌درامد در روستاها ۴۰ هزار واحد است، گفت: از ابتدای سال در این بخش ۳ هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

به گزارش مهر، مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از برنامه ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد روستایی خبر داد و گفت: از این تعداد واحد مسکونی، ۲۹ هزار و ۷۶۵ واحد در فرایند ساخت قرار دارد و ۳ هزار واحد نیز تحویل متقاضیان شده است.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: در بخش مسکن کم درآمدها در روستاها، علاوه بر وام کم بهره ۳۵۰ میلیون تومانی، زمین به شکل اجاره ۹۹ ساله به این دسته از متقاضیان تعلق می‌گیرد. همچنین دولت کمک‌های بلاعوض به عنوان آورده مردم به این دسته از متقاضیان می‌دهد که این کمک در حال حاضر حدود ۱۲۰ میلیون تومان است که از طریق دولت و سایر نهادهای حمایتی تأمین می‌شود.

جودی توضیح داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با کمیته امداد امام خمینی تفاهمی منعقد کرده است که بر اساس آن مقرر شده تا علاوه بر کمک بلاعوض ۱۲۰ میلیون تومانی دولت و نهادهای حمایتی، از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای هر واجد شرایط ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض تعلق بگیرد و بدین ترتیب در تلاش هستیم تا آورده این گروه‌ها را که توان تأمین آورده اولیه را ندارند تأمین کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches