×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تحویل بیش از ۳۲هزار خودروی ثبت نامی در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی

اقتصادتهران: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از تحویل ۳۲هزار و ۴۲۰ خودروی تاکسی که در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهری ثبت نام کرده اند خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان شهرداری ها و دهیاری، تا کنون ۶۴ هزار و ۵۴۴ تاکسی فرسوده تولید قبل از سال ۱۳۸۵ در این طرح ثبت نام کرده اند.

در زمان حاضر ۶۳ هزار و ۵۲۱ مورد از ثبت نامی ها توسط سازمان ها و واحدهای تاکسیرانی و حمل و نقل همگانی شهرداری ها و ۶۳ هزار و ۳۸۸ مورد از ثبت نامی ها توسط اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور و اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور تائید شده و پرونده ۱۳هزار و ۴۶۲ متقاضی بنا به درخواست سازمان ها توسط اتحادیه ها اصلاح و ویرایش شد.

این گزارش می افزاید، تاکنون ۵۰ هزار و ۴۳۲ متقاضی، شعبه بانک و نمایندگی ایران خودرو را انتخاب کرده اند.

ثبت نام در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی درشهرهای کشور از ۱۲ اسفند ۹۴ آغاز شد و قرار بود نخستین گروه از تاکسی های نو شامل هشت هزار دستگاه در اسفند ماه سال گذشته تحویل متقاضیان شود که در روزهای پایانی خرداد امسال تحویل آنها با ۱۷ دستگاه آغازشد.

همچنین قرار بود تحویل این تاکسی ها بر اساس هماهنگی انجام شده با ایران خودرو در فروردین امسال با هفت هزار دستگاه و بعد از آن از اردیبهشت تا شهریور نیز ماهانه ۱۵ هزار دستگاه خودروی نو، تحویل متقاضیان شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches