×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تحقق ۹۰ درصدی تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی

اقتصادتهران: فرماندار سلسله گفت: ۹۰ درصد تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی شهرستان سلسله در سال جاری محقق شده است.

به گزارش ایرنا قدرت الله فلاح نژاد روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: یکهزار و ۷۰۱ نفر سقف تعهدات اشتغالی شهرستان بود که تاکنون ۹۰ درصد این تعهدات محقق شده است.

وی اظهار کرد: تمام دستگاه های شهرستان سلسله باید با تمام توان پیگیر فراهم شدن ۱۰۰ درصدی تعهدات اشتغالی شهرستان باشند و در این راستا نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

فرماندار سلسله گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۶۶ نفر با ۱۶۷ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستان سلسله وام ازدواج دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه ۲۳۱ نفر در نوبت پرداخت وام ازدواج هستند، افزود: بانک های صادرات، ملی، کشاورزی و تجارت بیشترین پرداخت وام ازدواج را در شهرستان سلسله داشته اند.

فلاح نژاد بانک ها را رکن اصلی سرمایه گذاری دانست و گفت: بانک ها با پرداخت تسهیلات به بخش خصوصی می توانند زمینه را برای حضور سرمایه گذاران و افزایش رشد اقتصادی فراهم کنند.

وی افزود: در مناطق کمتر برخوردار برای رسیدن به سطح میانگین کشوری باید تسهیلات بیشتر و با شرایط بهتری به سرمایه گذاران ارائه شود.

وی با تاکید بر فراهم کردن بسترهای لازم برای ایجاد اشتغال اظهار کرد: سرمایه گذاری در این بخش منجر به کاهش مشکلات در سایر بخش ها و رونق و رشد اقتصای می شود لذا باید همه مسئولان در این راستا به وظایف خود عمل کنند.

شهرستان سلسله با ۷۵هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.

این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.

مهمترین اخبار لرستان، ایران و جهان را در کانال اخبار ایرنا لرستان به نشانی @IRNALORESTAN در ۲۴ ساعت شبانه روز دریافت کنید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches