×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تجهیز ۵۰ پژوهش سرا به آزمایشگاه نانو

اقتصادتهران: معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: ۵۰ پژوهش سرا در کل کشور به آزمایشگاه نانو مجهز شده‌اند و دانش آموزان در تمامی مقاطع می توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش مهر، علی زرافشان افزود: برای توسعه کمی و کیفی، تاکنون ۵۰ پژوهش سرا در کشور به آزمایشگاه نانو مجهز شده‌اند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: پژوهش سرای دانش آموزی برای همه‌ دانش آموزان کشور و در تمامی مقاطع ابتدایی، دوره‌ اول متوسطه و دوره‌ دوم متوسطه است و دانش آموزان می‌توانند از تمامی امکانات آن استفاده کنند.

زرافشان تاکید کرد: تعداد آزمایشگاه‌ها تا پایان سال تحصیلی جاری به ۶۴ آزمایشگاه‌ در کل کشور خواهد رسید. البته سیاست‌ ما توسعه‌ آزمایشگاه‌ها نیست، بلکه هدف ما بهره برداری در این زمینه است، زیرا اعتقاد داریم دانش آموزان برای انجام آزمایشات، در هر منطقه نیازی به آزمایشگاه ندارند، بلکه این آزمایشگاه‌ها به عنوان آزمایشگاه مرکزی عمل می‌کنند و بعد از این که دانش آموزان کارهای مطالعاتی خود را  انجام دادند، در این آزمایشگاه‌ها نتایج خود را ثبت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در سال ۹۴ ششمین المپیاد نانو را برگزار کردیم که در اولین المپیاد ۱۲۰۰ نفر دانش آموز شرکت کردند و در آخرین المپیاد ۲۶ هزار دانش آموز شرکت کردند، بنابراین آموزش و پرورش در جذب دانش آموزان در این حوزه توانسته با قدرت عمل کند که امیدواریم این عملکرد در سال ۹۵ افزایش یابد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches