×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تجهیز تمامی مدارس سطح منطقه۱۱ به لوازم ورزشی

تهران اکونومی: شهردار منطقه ۱۱ تهران در نشستی ه که با رییس آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد، برای تجهیز تمامی مدارس سطح منطقه به لوازم ورزشی قول مساعد داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، در این نشست که با هدف بهینه سازی برنامه های مشترک بین مدیریت شهری و آموزش و پرورش برگزار شد؛ ضمن بررسی مشکلات و نیازهای مدارس سطح منطقه، تجهیز تمامی مدارس سطح منطقه به لوازم ورزشی در اولویت کاری قرار گرفت.

نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ در این خصوص گفت: توجه به سلامت جسمی و روانی دانش آموزان با جدیت از سوی مدیریت شهری پیگیری می شود و بر آن هستیم تا ضمن احصاء نیازهای ورزشی مدارس، لوازم مورد نیاز و امکانات ورزشی لازم را برای تمامی مدارس سطح منطقه فراهم کنیم.

او همچنین خاطر نشان کرد که در این نشست؛ تهیه ویژه نامه ورزشی و توزیع درمدارس سطح منطقه، اعزام دانش آموزان مدرسه استثنایی موسوی به مشهد مقدس و انعقاد تفاهم نامه برای تغییر کاربری ۴ مدرسه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches