×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تجهیزات جدید منطقه ۲۲ برای مقابله با روزهای برفی

تهران اکونومی: شهرداری منطقه ۲۲ با رونمایی از تجهیزات و امکاناتی که امسال برای برف روبی در محدوده شمال غرب تهران در نظر گرفته است، توانایی خود را برای مقابله با روزهای سرد و پر بارش زمستان امسال اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، این اقدام با برگزاری مانور بزرگ برف روبی و با بسیج ادوات مکانیزه و امکانات همچنین عوامل کارگری، در آبشار تهران صورت گرفت.

قاسم مولایی شهردار منطقه ۲۲ که برای بازدید از ادوات و امکانات برف روبی در آبشار تهران حاضر شده بود، درباره اهداف برگزاری مانور برف روبی گفت: « به منظور ارائه خدمات بهینه و با کیفیت بالا به شهروندان و واکنش سریع و مؤثر هنگام بارش نزولات آسمانی برای اولین بار این منطقه اقدام به استفاده از ادوات و ماشین آلات کاملا مکانیزه برای استقبال از فصل زمستان و بارشهای احتمالی برف کرده است. ۱۱۷ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، ۳ دستگاه مایلر شن پاش و ۳ دستگاه نیسان مکانیزه که برای اولین بار در تهران بکار گرفته شده همچنین ۴۵۰ نفر نیروی کارگری از جمله امکاناتی است که در زمان بارش برف در محدوده شمال غرب تهران مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ناحیه ۳ منطقه ۲۲ نیز بعنوان ناحیه پایلوت بصورت کاملا مکانیزه برف روبی خواهد شد.»

وی افزود: « منطقه ۲۲ امسال برای اولین بار در تهران، استفاده از پودر آنتی ایسینگ بجای شن مخصوص استفاده می کند که برای ذوب یخ و برف استفاده شده و کاملا با محیط زیست سازگار است و با بکار گیری آن، در مصرف نمک به میزان ۲ هزار تن صرفه جویی خواهد شد. نصب دوربین‌های ترافیکی در سایت برف روبی مرکزی آبشار برای اولین بار در منطقه از جمله برنامه های ستاد برف روبی منطقه ۲۲ برای استقبال از زمستان امسال است. »

گفتنی است به منظور هماهنگی و برنامه ریزی برای تسهیل در روند فعالیت ها و امور اجرایی عملیات برفروبی، جلسه ای نیز با حضور فرماندهان پلیس راهور، کلانتری، یگان ویژه تهران بزرگ، معاون امور اجتماعی و رؤسای ادارات مرتبط با موضوع برفروبی تشکیل شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches