×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تجهیزات ورزشی مدارس قلب پایتخت آماده سازی شد

اقتصادتهران: شهرداری منطقه ۶ در راستای طرح استقبال از مهر، تجهیزات ورزشی مدارس را ترمیم و مرمت کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، عظیم بابائی شهردار منطقه ۶ با تاکید بر اهمیت افزایش سطح ایمنی و سلامت دانش آموزان خاطر نشان کرد: ما به ارتقای سطح ایمنی و سلامت دانش آموزان، محیط زیست داخل و پیرامون مدارس و جلب مشارکت آنها در مباحث شهری توجه ویژه ای داریم.

در همین راستا تجهیزات ورزشی مدارس ترمیم و مرمت شده و زوائد فیزیکی در معابر منتهی به مدارس نیز به تعداد بیش از ۱۰۰ مورد حذف شده است. وضعیت ساختمان های در حال ساخت اطراف مدارس ساماندهی و مزاحمت صنوف مجاور مراکز آموزشی نیز رفع شده است.

شهردار منطقه ۶ از جمع آوری بیش از ۱۲۵ تن خاک و نخاله از سطح معابر و مدارس خبر داد و افزود: بیش از ۱۲۵ تن خاک و نخاله از سطح معابر و مدارس جمع آوری و حمل شد. انهار روباز خصوصاً مجاور مراکز آموزشی به متراژ ۱۷هزار و ۹۰۰ مترطول لایروبی شده است.

تشدید عملیات مبارزه با موش در اطراف و داخل مراکز آموزشی و رنگ آمیزی درهای ورودی و تابلوهای سردر مدارس و المان های داخل مدارس نیز از دیگر طرح هایی است که اجرایی شده است رنگ آمیزی درب های ورودی، تابلوهای سر درب مدارس و المانهای حیاط مدارس به

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches