×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تجلی شعار” من انقلابی‌ام “در منطقه ۲

تهران اکونومی: همزمان با فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت سی و ششمین سالگرد فجر انقلاب ایران، بیش از ۱۲ عنوان برنامه در سطح نواحی نه گانه منطقه ۲ اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو،” زارع “معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ با اعلام این خبر افزود: دهه فجر به عنوان فرصتی بزرگ برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره ) و ادای احترام به خون شهدای انقلاب است که می‌تواند به عنوان سر مشق و الگوی حیات اجتماعی و سیاسی نسل حاضر و آینده باشد.

ذبیح اله زارع با اشاره به عناوین مختلف بر نامه های تدوین شده، با شعار” من انقلابی ام ” اظهار داشت: دهه فجر امسال با برنامه ریزی و اجرای بر نامه های مختلف در سرای محلات است.

زارع در ادامه با اشاره به برگزاری بیش از ۱۲ عنوان برنامه در سطح سرای محلات و منطقه خاطر نشان کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره ) و شهدای انقلاب با حضور مدیران شهری و شهروندان مشتاق در حرم مطهر حضرت امام خمینی، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثار گران، برگزاری شب شعر و خاطره گویی با موضوع انقلاب اسلامی در سرای محلات، برگزاری جشن فجر انقلاب در مساجد و مدارس، بر پایی نمایشگاه عکس در بیش از ۲۰ سرای محله سطح منطقه، بر پایی نمایشگاه کتاب و برگزاری تورهای متعدد و بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و موزه عبرت برای شهروندان از عناوین مهم برنامه‌های این دهه مبارک است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches