×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تجلیل از سفیران ترافیک یار برتر شمال شرق تهران

تهران اکونومی: قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ از برگزاری مراسم تجلیل از سفیران ترافیک یار برتر خبر داد و گفت: این طرح برای نخستین بار در منطقه ۴ تهران اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ مهدی اناری با بیان این مطلب گفت: آموزش سفیران ترافیک یار جهت آموزش به دانش آموزان، در مدارس سطح منطقه برای اولین بار در شهرداری تهران از مهر ماه سال ۹۳ در پارک آموزش ترافیک منطقه۴ اجرا شد.

وی افزود: به منظور تجلیل از زحمات سفیران ترافیک مدارس منطقه در پایان سال تحصیلی ۹۳ – ۹۴ مراسم تقدیر و تشکر از آنها به همراه تور یکروزه آموزشی و تفریحی برگزار شد.

اناری گفت: دراین تور یکروزه سفیریاران ضمن بازدید از باغ پرندگان و انبار تجهیزات ترافیکی منطقه ۴ و آشنایی با فعالیت های معاونت معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه با اهدای جوایز ویژه از آنها تجلیل شد.

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه تصریح کرد: سفیران ترافیک یار در طول سال تحصیلی با جضور در جلسات منظم هفتگی در پارک آموزش ترافیک آموزش های لازم را توسط مربیان خود دیده و هر هفته آنها را به صورت چهره به چهره و یا با استفاده از تابلوی اعلانات ترافیکی که در مدرسه در اختیار دارند به اطلاع سایر دانش آموزان می رساندند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches