×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تجربه روز بدون خودرو برای شهروندان منطقه۲ در خیابان ایران زمین

اقتصادتهران: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ گفت: به مناسبت روز جهانی بدون خودرو، با هماهنگی پلیس راهور خیابان ایران زمین به عنوان معبر بدون خودرو انتخاب شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهردار ی منطقه۲، محمد حسین کریمی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: به منظور تشویق شهروندان به استفاده از حمل‌ونقل پاک و انسان محور و توسعه فرهنگ دوچرخه سواری، به مناسبت روزجهانی بدون خودرو، خیابان ایران زمین به عنوان معبر بدون خودرو انتخاب شد.

وی افزود: با هماهنگی پلیس راهور بخشی از مسیر این خیابان از ساعت۱۶ الی ۱۸ به روی خودورها بسته شده و در اختیار دوچرخه سواران و عابران پیاده قرار می گیرد.

کریمی با اشاره به برگزاری برنامه‌های آموزشی و تفریحی گفت: بخشی از این برنامه به دوچرخه سواری و پیاده روی اختصاص دارد و دوچرخه سواران مسیر ضلع جنوب بلوار ایران زمین حدفاصل پارکینگ باغ راه فدک تا فروشگاه شهروند را رکاب می‌زنند.

معاون حمل ونقل و ترافیک در تشریح برنامه‌های اموزشی و تفریحی گفت: آموزش دوچرخه سواری، اشاعه فرهنگ و قوانین ترافیک و حقوق عابر پیاده از جمله برنامه‌های اموزشی است که با رعایت الزامات بهداشتی به شهروندان ارائه می‌شود.

کریمی افزود: با هماهنگی اداره ورزش منطقه، وسایل ورزشی درطول این مسیر جانمایی شده و با اجرای بازی‌های ورزشی و تفریحی از شهروندان استقبال می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches