×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۸ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تبیین برنامه‌ها و شعار هفته ناجا

اقتصادتهران: برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در سال جاری و همچنین «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» به عنوان شعار هفته ناجا توسط سخنگوی نیروی انتظامی تشریح و تبیین شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، در نشست خبری سردار مهدی حاجیان سخنگوی نیروی انتظامی با خبرنگاران و اصحاب رسانه با هدف تبیین شعار هفته ناجا سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

سردار مهدی حاجیان در ابتدای نشست خبری ضمن درود و سلام بر روح پاک و پرفتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز مدظله العالی و عرض تسلیت به مناسبت رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) خطاب به اصحاب رسانه گفت: بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم چرا که شما خبرنگاران با درایت سربازان خط اول مبارزه در حوزه جنگ نرم هستید که این امر برای من باعث افتخار است.

تبیین برنامه‌ها و شعار هفته ناجا

وی در ادامه به تبیین برنامه‌ها و شعار هفته ناجا در سال ۱۴۰۰ پرداخت و ادامه داد: با توجه به تقارن و مصادف شدن هفته نیروی انتظامی با ایام حزن آلود آل الله، اربعین حسینی و همچنین ۲۸ صفر (سالروز رحلت پیامبر عظیم الشأن اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)) به منظور حفظ حرمت این ایام و همچنین برگزاری باشکوه مراسم ایام صفر مقرر شد امسال هفته ناجا از ۱۳ مهر به ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ انتقال یابد. (هفته ناجا سال جاری از ۱۷ مهرماه تا ۲۳ مهرماه برگزار می‌شود)

سخنگوی نیروی انتظامی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته مقدس نیروی انتظامی خدمت تمامی مردم عزیز ایران اسلامی تصریح کرد: این هفته را خصوصاً خدمت تمامی همکارانم در سراسر کشور و به خانواده‌های آنها و همچنین خانواده‌های معظم و معزز شهدا و جانبازان نیروی انتظامی تبریک عرض می‌کنم.

سردار حاجیان ادامه داد: این هفته را خصوصاً به خانواده‌هایی که فرزندان و یا پدرانشان از سال گذشته در هفته نیروی انتظامی تاکنون به درجه رفیع شهادت و یا جانبازی نائل شده‌اند نیز تبریک عرض می‌کنم.

وی در ادامه به مأموریت‌های خطیر نیروی انتظامی نیز اشاره و عنوان کرد: طی سال گذشته بسیاری از همکاران ما با رشادت و مجاهدت در عرصه مقابله با مخلان نظم و امنیت، سوداگران مرگ، تأمین امنیت و آسایش عمومی و … خدمت رسانی کردند و چه بسا در این راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که جا دارد در این نشست پیام تبریک سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی را به همه همکاران عزیزم در سراسر کشور و خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان نیروی انتظامی ابلاغ کنم.

سخنگوی ناجا به اهمیت برگزاری هفته نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و گفت: این هفته فرصتی است که مردم عزیز ایران اسلامی به پاس یک سال خدمتگزاری حافظان نظم و امنیت، شب بیداری‌ها و در کنار مردم بودن، خدمت رسانی بی منت و … این عزیزان را مورد تکریم قرار دهند.

سردار حاجیان با بیان اینکه می‌توانیم یک سال کاری نیروی انتظامی را از آغاز هفته ناجا در نظر بگیریم، عنوان کرد: در این یک سال شاهد بودیم که تمامی همکارانمان از مرز تا مرکز در حوزه جمهوری اسلامی ایران و در مرزها (۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز مشترک با ۱۵ کشور همسایه) با شجاعت، درایت، تدبیر و تسلط اطلاعاتی توانستند از مرزهای ایران اسلامی حفاظت کنند.

وی ادامه داد: در حوزه پلیس راه با توجه به گستردگی جغرافیایی کشور، محدودیت‌های کرونا، وقوع بلایای طبیعی، کارکنان نیروی انتظامی همچنان با افتخار در خدمت مردم بودند.

سخنگوی ناجا همچنین عنوان کرد: همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و کاهش ساعت کاری و کم شدن نیروها در محل کار در سایر نهادها، نیروی انتظامی با تمامی ظرفیت و نیرو پای کار بوده، در واقع کار در نیروی انتظامی تعطیل بردار نیست و تمامی کارکنان با افتخار و آماده باش کامل در خدمت مردم بودند.

سردار حاجیان گفت: نیروی انتظامی به واسطه نگاه سازمانی و مأموریت‌های محوله در تمامی اهداف و برنامه‌های خود دارای یک برنامه ریزی منسجم و دقیق است و براساس شعار سال چشم انداز کاری خود را نیز تبیین و تشریح می‌کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches