×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تبریز؛ میزبان هم‌اندیشی مدیر عامل بیمه سینا با شبکه فروش شمال غرب کشور

مدیرعامل بیمه سینا ضمن سفر به استان آذربایجان شرقی در نشستی با نمایندگان و شبکه فروش شعب شمال غرب کشور در تبریز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بیمه سینا علی صلاحی نژاد در جمع نمایندگان استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل ضمن ابراز خرسندی از تحرک و پویایی شبکه فروش به واسطه برگزاری جشنواره‌ها و پیگیری جهت رفع مسائل آنها گفت: شبکه فروش، مهم‌ترین عنصر فعالیت شرکت بیمه است و باید با هدایت، حمایت، نظارت و پشتیبانی آنها، در مسیر رشد قرار بگیریم.

وی با تاکید بر لزوم توسعه کمی و کیفی شبکه فروش به عنوان یکی از اهداف شش گانه، بیان داشت: با توجه به ظرفیتهای شبکه، افزایش سهم پرتفوی با اعطای نمایندگی و ارائه خدمات ویژه به مشتریان امکان‌پذیر است.

مدیرعامل بیمه سینا با تاکید بر تقویت خرده‌فروشی و اصلاح ترکیب پرتفوی در خصوص اهمیت ویژه به مبحث آموزش از ابتدای حضور در شرکت گفت و افزود: در مرحله نیاز سنجی و برگزاری دوره‌های تخصصی با توجه به درخواست نمایندگان هستیم.

در پایان این نشست، هریک از نمایندگان، مباحث خود را در خصوص موضوعات مختلف و میزان پرتفوی خود مطرح کردند.

صلاحی نژاد در بخش دیگری از این سفر ضمن بازدید از شعبه تبریز، با کارکنان این شعبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در جمع همکاران شعبه تبریز با اشاره به اهداف کلان شرکت گفت: نمایندگان نقش اساسی در پیشبرد اهداف شرکت دارند بنابراین باید با آموزش و ظرفیت سازی، این بخش را تقویت کنیم.

مدیرعامل بیمه سینا ضمن قدردانی از تلاش همکاران، بار دیگر بر توجه به توازن پرتفوی، اصول حرفه‌ای، تکریم بیمه‌گزاران و حمایت از شبکه فروش تاکید کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches