×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تایید تاثیر شناور شدن ساعت اداری در کاهش بار ترافیکی

اقتصادتهران: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: بر اساس نتایج کمیته بررسی طرح شناور شدن ساعات اداری، تاثیر شناورسازی ساعات اداری در کاهش ترافیک تایید شد.

محسن پورسیدآقایی در گفتگو با مهر، با اشاره به راهکارهای افزایش بهره وری از خطوط مترو قبل از تزریق واگن گفت: خوشبختانه طی مدتی که تیم جدید مترو منصوب شدند دو کاهش سرفاصله خوب در خط ۳و ۴ را شاهد بودیم. در بخش شمالی خط سه که هدوی قطارها ۱۸ دقیقه بود از ایستگاه خواجه عبدالله تا انتهای قائم کل مسیر را به ۱۰ دقیقه کاهش داده‌ایم که بیشتر به دلیل برنامه ریزی و مدیریت قطارها بود.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی‌های انجام شده قطارهای این خط در ساعت پیک به تعمیرگاه نمی روند بنابراین شاهد نصف شدن هدوی در این خط بودیم. در خط ۴ نیز هدوی را از ۶ دقیقه به ۵ دقیقه رساندیم و در گام بعدی به ۴.۵ دقیقه خواهیم رساند. همچنین واگن‌هایی که به تازگی وارد مترو شده‌اند نیز به خط ۴ تزریق می‌شوند.

معاون شهردار تهران با بیان این که  چهار واگن نو و سه واگن بازسازی شده هفته گذشته وارد ناوگان مترو شدند وگفت: با مدیریت بهتر ناوگان از ظرفیت آن استفاده بهتری خواهیم کرددر حال حاضر ۳۶ درصد ناوگان تهران در مرحله تعمیر و نگهداری هستند  که ما این رقم را به ۲۰ درصد کاهش خواهیم داد و عملا ۱۶ درصد ناوگان در پیک سفر بیش از گذشته به مسافران خدمات رسانی می‌کنند که باعث کاهش هدوی قطارها در خطوط می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches