×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تاکید کارگروه تنظیم بازار بر تامین کالاهای اساسی مردم

اقتصادتهران: در جلسه کارگروه تنظیم بازار که عصر چهارشنبه به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهوری تشکیل شد، ضرورت تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمد شریعتمداری در این جلسه با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به برنامه های دولت تدبیر و امید برای تنظیم بازار ایام نوروز سال ۱۳۹۶ اشاره کرد و گفت: همه دستگاه های دولتی و اجرایی ملزم هستند با توجه به تاکیدات حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری برای ثبات قیمت ها و عرضه کالاها و خدمات عمومی در ایام تعطیلات نوروزی با تکیه بر توان و تولید داخلی، تدابیر و اقدامات لازم را برای تعادل و آرامش در بازار و رفاه بیشتر مردم شریف ایران، فراهم کنند.

در این جلسه بر ضرورت تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم از قبیل روغن، شکر، گوشت، برنج، مرکبات و همچنین ارایه برنامه خدمات حمل و نقل عمومی هوایی و زمینی برای سفرهای نوروزی تاکید شد.

همچنین مقرر شد، دستگاه های نظارتی بصورت مداوم بر روند تغییرات قیمت ها در ایام نوروز نظارت و به شکایت های مردم با فوریت رسیدگی کنند.

در این جلسه راهکارهای عرضه مناسب گوشت توسط جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام، عرضه گسترده برنج، روغن و شکر توسط شرکت بازرگانی دولتی و عرضه مناسب مرکبات و سیب توسط سازمان تعاون روستایی به عنوان مباشران دولتی مورد تاکید قرار گرفت.

در پایان جلسه گزارشی از روند جوجه ریزی و پیش بینی تولید گوشت مرغ ارائه و با توجه به میزان ذخایر موجود مقرر شد، در صورت ضرورت نسبت به عرضه موجودی ها اقدام شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches