×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تاکید وزیر بهداشت بر یکپارچه شدن فرماندهی حوزه سلامت

اقتصادتهران: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به الحاق سازمان بیمه سلامت به وزارت بهداشت اظهار کرد: ما به دنبال توسعه وزارت بهداشت نیستیم بلکه به دنبال تولیت بیمه بوده‌ایم چراکه مدیریت و فرماندهی این حوزه باید واحد باشد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در همایش کارگزاران نظام سلامت که با هدف تکریم و معرفی معاونان این وزارتخانه صبح امروز برگزار شد با اشاره به الحاق سازمان بیمه سلامت به وزارت بهداشت اظهار کرد: ما به دنبال توسعه وزارت بهداشت نیستیم. بلکه آرزوی من این است که تعداد کارکنان وزارت بهداشت به ۲۰ هزار نفر و حتی کمتر برسد. درواقع ما به دنبال تولیت بیمه بوده‌ایم چراکه مدیریت و فرماندهی این حوزه باید واحد باشد. در حال حاضر بخشی از این تولیت از طرف مجلس به وزارت بهداشت منتقل شده است.

وی افزود: امیدواریم بیمه معنی علمی خود را در کشور پیدا کند. به همین منظور دولت و مجلس باید کمک کنند و صندوق ها یکپارچه شود. نمی شود هرکسی برای خود یک ساز بزند.

وزیر بهداشت با تاکید بر ضرورت ایجاد منابع مالی پایدار و تولیت واحد برای حوزه سلامت تصریح کرد: طبق سیاست‌های کلی رهبری و قانون، فرماندهی در حوزه سلامت برعهده وزارت بهداشت است که باید ابزار لازم آن نیز فراهم شود. اگر پایداری منابع و تولیت واحد اتفاق افتد هیچ بهانه‌ای برای انجام ندادن وعده‌های خود نداریم و متعهد می‌شوم که اگر این دو موضوع انجام شود، در پایان چهار سال به همه وعده های خود جامه عمل می پوشانیم.

هاشمی با بیان اینکه دوره سختی پیش‌روی وزارت بهداشت و حوزه سلامت قرار دارد، ادامه داد: اگر بنا باشد که در این حوزه تغییری صورت گرفت باید در حوزه اقتصادی تصمیمات سختی گرفت، به یک جراحی در این زمینه نیاز داریم، زیرا اگر عضوی از شما بیمار شود و آن را جراحی نکنیم شاید زندگی شما مورد تهدید قرار گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches