×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تاکید وزیر بهداشت بر رقابت علمی توسط پزشکان کشور

اقتصادتهران: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خطاب به پزشکان شرکت کننده در سمینار سالیانه فارابی گفت: مهم است که رقابت علمی داشته باشید و در راستای عالم شدن حرکت کنید اما از رقابت های بیجا و آزار دهنده، پرهیز کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سید حسن هاشمی روز جمعه در بیست و چهارمین سمینار سالیانه فارابی، تازه های چشم پزشکی، افزود: فردوسی قرن ها پیش شعر«توانا بود هر که دانا بود» را سروده است و امروز در قرن بیست و یکم، کسی تواناست که عالم خداترس باشد چراکه پول، زور، مقام و منصب نمی تواند نمادی از توانایی باشد.

وی اظهار کرد: اگر بخواهید در تراز نیاکان و بزرگان بیمارستان فارابی حرکت کنید، باید همدلی داشته باشید. برای سربلندی و موفقیت بیمارستان فارابی، افراد زیادی برای آموزش، ارتقای مهارت ها و اعتبار ایران و ایرانی زحمت کشیده و پیر شده اند.

وی یاد آور شد: آنچه به ارتقای دانش و مهارت چشم پزشکی در بیمارستان فارابی کمک می کند، علاقه مندی، تعصب، آموختن و آموزش دادن است.

هاشمی اضافه کرد: برخی افراد نمی خواهند که بیمارستان فارابی به شایستگی دست یابد و در علوم پزشکی و چشم پزشکی، نقش آفرین باشد بنابراین باید مراقبت کنید.

وزیر بهداشت با اشاره به ضرورت حفظ احترام اساتید، گفت: اساتید در کلاس و اتاق عمل آموزش های مهمی به دانشجویان و پزشکان می دهند و اگر می خواهید که مورد احترام باشید تا می توانید به ویژه به اساتید، والدین و دیگران احترام بگذارید.

بیست و چهارمین سمینار سالیانه فارابی (تازه های چشم پزشکی) از ۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در محل پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار شد.

گروه چشم پزشکی و مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار کننده این سمینار بودند.

اجتمام**۷۰۲۹** ۱۷۷۶

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches