×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر ارائه خدمات برتر گردشگری در نوروز ۱۴۰۳

اقتصادتهران: نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ برای وحدت رویه در ارائه خدمات مناسب و برتر به گردشگران نوروزی، عصر سه شنبه ۵ دی در سالن رازی مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این جلسه که با حضور رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونان و مدیران این سازمان، مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات، مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش و مسوولان نهادها، ادارات و سازمان‌های مستقر در جزیره کیش برگزار شد؛ چگونگی دست یابی به راهکارهای علمی، منطقی و مطلوب برای میزبانی هر چه بهتر از گردشگران نوروزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه با بیان این که نوروز امسال نیازمند برنامه ریزی جدی، مدون و تمهیدات مناسب برای میزبانی هر چه بهتر از گردشگران هستیم؛ تاکید کرد: بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد این ستاد در گذشته و الهام گرفتن از تجارب بین المللی در میزبانی شایسته از گردشگران، راهگشا و فرصت مناسب برای بررسی چگونگی ارائه خدمات برتر و شایسته در حوزه گردشگری به مسافران نوروزی کیش است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی، هماهنگی، تفکیک و مشخص نمودن وظایف، تعامل و همکاری اعضاء در میزبانی از گردشگران نوروزی و پیش بینی حوادث احتمالی، احتمال بروز بحران را به کمترین حد ممکن کاهش داده و در نتیجه رضایتمندی گردشگران را به همراه داشته و باعث خواهد شد که هر گردشگر با خاطره سازی مثبت و الگو سازی، جزیره کیش را ترک کند.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی با اشاره به فرهنگ غنی راهنمایی و رانندگی در کیش و لزوم حفظ آن به عنوان الگوی برتر در کشور، خواستار مجهز کردن کیش به دوربین ها کنترل ترافیک و تشدید رفتار های اصلاحی با رانندگان هنجار شکن شد.

رحیم سرهنگی با اشاره به لزوم همکاری و تعامل با مسوولان محلی بندر چارک در پذیرش گردشگران نوروزی و با ابراز خرسندی از بهره مندی بندر چارک از منافع اقتصادی حاصل از ورود گردشگر به کیش گفت: رونق اقتصادی جزیره کیش به چگونگی ارائه خدمات مناسب و شایسته به گردشگران بستگی دارد که ضامن رشد و بالندگی کیش است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات جداگانه با شرکت آب و برق و شرکت آب و نیروی ماهتاب، بر لزوم افزایش تولید آب و برق توام با مصرف بهینه از سوی مشترکین در جزیره کیش تاکید کرد.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی همچنین از شرکت عمران، آب و خدمات خواست به منظور جلوگیری از درهم ریختگی دیداری وعدم گسترش نماهای ناسازگار ساختمانی، در راستای نظم دهی به منظر شهری اقدامات لازم را انجام داده و به مالکان این ساختمان ها ابلاغیه اصلاحی را صادر کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین بر لزوم بازسازی تابلوها، المان‌های شهری، نورپردازی سطح شهر و مرمت و ترمیم آسفالت خیابان‌ها تاکید کرد و افزود: میزبانی شایسته و با شکوه از گردشگران وظیفه تک تک اعضا کمیته ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی و عدم رضایتمندی گردشگران خط قرمز عملکرد آنان است.

سرهنگی با اشاره به همزمانی نوروز ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان خواستار برگزاری برنامه های فرهنگی خاص این ایام و ساخت المان های جذاب با رویکرد این ایام در جزیره کیش و تشکیل جلسات منظم و مستمر کمیته‌های ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches