اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه بر ضرورت فرهنگ سازی رسانه ای به منظور تعامل بهتر صنعت بیمه با رسانه ها تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، خلیل حسن زاده در نخستین هم اندیشی چالش های صنعت بیمه در رسانه که صبح امروز با حضور رییس کل بیمه مرکزی و تعدادی از مدیران عامل شرکت های بیمه و اصحاب رسانه ها برگزار شد ضمن بیان این مطلب گفت: آنچه هم اکنون از اهمیت خاصی برخوردار است این است که حول محور فرهنگ سازی در حوزه رسانه بحث و تبادل نظر جدی صورت گیرد.
وی افزود: طبیعتاً رسانه ها به عنوان اهرم و بازوی قوی اطلاع رسانی در کشور از توانمندی های بسیار زیادی برخوردارند که باید از پتانسیل رسانه ای در جهت بهبود فضای کسب و کار در صنعت بیمه استفاده کرد.
مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه از رسانه ها به عنوان ظرفیتی مهم در راستای فرهنگ سازی بیمه در کشور یاد کرد و اظهار داشت: رسانه های تخصصی می توانند در راستای این مهم گام برداشته و افق روشنی برای صنعت بیمه رقم بزنند.
وی یادآور شد: تعامل صنعت بیمه و رسانه ها ضرورتی انکار ناپذیر است که در اثر تعامل سازنده می توان به اهداف مورد نظر در صنعت بیمه دست یافت.
گفتنی است مدیران عامل شرکت های بیمه ملت، تعاون، دی، خاورمیانه، پارسیان و صندوق خسارت بدنی و قائم مقام بیمه آرمان و معاون مدیرعامل بیمه معلم در جلسه هم اندیشی چالش های صنعت بیمه در حوزه رسانه حضور داشتند.
لازم به ذکر است در جلسه هم اندیشی چالش های صنعت بیمه در حوزه رسانه مدیران روابط عمومی اکثر شرکت های بیمه حضور پیدا کردند و در این جلسه خبرنگاران به بیان چالش های موجود برای رسانه ها در حوزه بیمه پرداختند.
دیدگاه ها بسته هستند.