چهارشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

تاکید مدیرعامل بانک ملی بر اهمیت مشتری مداری در شعب

۳۱ مرداد, ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

تاکید مدیرعامل بانک ملی بر اهمیت مشتری مداری در شعب

اقتصادتهران: مدیر عامل بانک ملی ایران با حضور در شعبه خیابان الوند، ازشعب تحت پوشش اداره امور شعب شمال تهران با همکاران این شعبه دیدار و گفتگو کرد.محمدرضا حسین زاده دراین بازدید ضمن بررسی وضعیت منابع،مصارف و همچنین سپرده‌ها، رهنمودهای لازم را در جهت بهبود وضعیت و ارتقای شعبه ارائه کرد و اظهار داشت: در مناطقی که به علت موقعیت جغرافیایی در وضعیت مناسب و استراتژیک قرار دارند شعب باید از این امتیاز حداکثر بهره را برده و تا حد امکان به جذب مشتری بپردازند.

وی در ادامه باتأکید بر مشتری‌مداری در شعب و دادن اهمیت ویژه به مشتریان اعتباری، از مسئولان و همکاران شعبه خواست با همکاری لازم و همت جمعی در جهت بهبود وضعیت شعبه تلاش کنند.

 گفتنی است در این بازدید علی رحیمی مدیر امور شعب و مسئولان اداره امور شعب شمال تهران، مدیر عامل بانک ملی ایران را همراهی می‌کردند.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها