×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تاکید مدیرعامل بانک سامان بر نقش اثرگذار رسانه‌ها در شفاف سازی

علیرضا معرفت، مدیرعامل بانک سامان، در مراسم روز خبرنگار با تقدیر از خبرنگاران به نقش مهم آنها در شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق اشاره کرد و موفقیت‌های بانک سامان را مرهون تلاش‌های بی‌وقفه آن‌ها دانست.

به گزارش اقتصادتهران در نشست صمیمانه‌ای که به مناسبت روز خبرنگار بعدازظهر سه شنبه ۱۶ مردادماه ۱۴۰۳ در محل ساختمان مرکزی بانک سامان، برگزار شد، علیرضا معرفت، مدیرعامل بانک سامان به نقش و تلاش بی‌وقفه خبرنگاران در انتشار اخبار اشاره کرد و اظهار داشت: این تلاش‌ها به تصمیم‌گیری‌های صحیح و موفقیت‌آمیز در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند.

او افزود: موفقیت‌های گروه مالی سامان مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران است که با انتشار اخبار، مدیران و تصمیم‌گیران را در حوزه‌های مختلف مطلع می‌کنند. وی تأکید کرد که خدمات بانکی محدود به ساعات اداری نیست و تیم‌های زیادی در طول شبانه‌روز برای ارائه خدمات به مردم تلاش می‌کنند. معرفت از خبرنگاران خواست تا اخبار را به شکل صحیح و دقیق منعکس کنند و از سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری کنند.

مدیرعامل بانک سامان در این نشست  اعلام کرد: حجم سپرده‌های بانک سامان تا پایان تیرماه به ۲۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده و تسهیلات پرداختی نیز به حدود ۱۴۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

او همچنین افزود: بانک سامان در حوزه تسهیلات تکلیفی، توانسته است صد درصد تکالیف خود را در حوزه تسهیلات ازدواج پوشش دهد و نزدیک به پنجاه درصد تسهیلات فرزندآوری را نیز پرداخت کند.

مفرفت به رشد بالای چهل درصدی این حوزه نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و اضافه کرد: بانک سامان از سال ۱۳۹۶ برنامه استراتژیکی را دنبال کرده که در سال ۱۴۰۰ به سودآوری رسیده است. وی تأکید کرد که این برنامه استراتژیک با موفقیت پیاده‌سازی شده و بانک سامان اکنون روند باثبات سودآوری را تجربه می‌کند.

مدیرعامل بانک سامان در پایان اظهار امیدواری کرد که با توجه به تغییرات زیرساختی انجام شده، بانک سامان بتواند به تکالیف خود در حوزه مسکن نیز عمل کند و خدمات بهتری به مردم ارائه دهد.

لازم به ذکر است در این نشست، مدیران عامل سپ و نیز بلوبانک سامان نیز حضور داشتند که برخی سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches