×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تاکید فرماندار آستارا بر فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل داخلی

اقتصادتهران: فرماندار آستارا گفت: باید فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل داخلی در پایانه مرزی این شهرستان، به منظور رقابت با شرکت‌های خارجی جدی گرفته شود.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا؛ یونس رنجکش در نشست با کارکنان پایانه مرزی به مناسبت هفته حمل و نقل در فرمانداری آستارا افزود: باید با ایجاد شرایط بهتر فعالیت برای شرکت های حمل و نقل داخلی، بستر توسعه صادرات و کسب و کار را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود رقابت در پایانه های مرزی باید با ایجاد تسهیلات کم بهره و کاهش برخی عوارض، ناوگان حمل و نقل را نوسازی کنیم تا زمینه حضور بیشتر و بهتر شرکت های داخلی حمل و نقل فراهم شود.

وی یادآور شد: ارائه خدمات مناسب موجب تولید فرصت‌های شغلی جدید در حوزه حمل و نقل و رفع بخشی از بیکاری در آستارا خواهد شد.

رنجکش ادامه داد: بسیاری از فعالان حوزه حمل و نقل به دلیل برخی هزینه‌ها و موانع قانونی، به رقابت با طرف‌های خارجی قادر نیستند و باید برای آنها فرصت‌های جدید فراهم شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان، سومین مرز پرتردد کشور است و سالانه نزدیک به ۸۰۰ هزار مسافر داخلی و خارجی از مرز آن تردد می‌کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches