×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تاکید بر مدیریت منابع و مصارف شعب بانک ملی استان فارس

اقتصادتهران: دکتر ابوالفضل نجارزاده در این همایش که جمعی از اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل، معاونان و رؤسای ادارات کل بانک حضور داشتند، بر لزوم برنامه ریزی در راستای رفع ناترازی و بهبود تراز نقدینگی، کسب سهم از بازار و به دنبال آن خدمت‌رسانی شایسته و مطلوب به مشتریان در نیمه دوم سال تأکید کرد.

به گزارش به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، وی در بخش دیگری از این همایش طی سخنانی مهمترین دارایی بانک را نیروی انسانی آن دانست وافزود: سال گذشته با وجود تمامی موانع و محدودیت ها یک درصد از سهم بازار را کسب کردیم و امسال نیز باید همکاران تاپایان سال با عزم جدی و گام بلند با تکیه بر برنامه‌ریزی دقیق و منسجم و دانش خود برای تحقق دو درصد از سهم بازار تمام توان خود را بکار بگیرند.

دکتر نجار زاده ادامه داد: این هدف دور از دسترس نیست اما اگر بخواهیم بی شک می توانیم حتی بالاتر از هدف را محقق کنیم.

وی بزرگترین ویژگی این بانک را وجود شعب و نیروهای توانمند وخلاق آن دانست و ادامه داد: اهداف و نقشه راه همه واحدهای بانک در سال جاری مشخص است و همه باید با کارِ گروهی و هم افزایی به سمت دستیابی به اهداف حرکت کنیم تا بانک را به عنوان بانکی ارزش‌آفرین و تحول‌آفرین همانند قبل در نظام بانکداری کشور معرفی کنیم.

دکتر نجارزاده به افزایش تفویض اختیارات به رؤسای شعب اشاره کرد و افزود: موضوع جانشین پروری و انتصابات در بانک نیز براساس شایسته سالاری دنبال می شود.

وی شعب را ویترین بانک دانست و افزود: مسائل معیشتی کارکنان نیز مورد توجه مدیران ارشد بانک است و از ابزارهای مختلف در جهت رفع دغدغه همکاران محترم استفاده خواهد شد.

وی در این همایش دستور رسیدگی و پیگیری سریع به حل مشکلات بخش فناوری بانک را در قالب یک کارگروه صادر کرد و در ادامه مهمترین مسئله بانک را در حال حاضر گسترش خدمات غیر حضوری و توسعه سامانه ها برشمرد.

 

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches