true
اقتصادتهران: مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامیناجتماعی گفت: مشکلات مردمی در حوزه نسخههای الکترونیک از طریق سامانه ۱۴۲۰ (مرکز ارتباطات مردمی تامیناجتماعی) دریافت و با ذکر جزئیات به معاونتهای سازمان به منظور پیگیری کارشناسان مربوطه انتقال داده میشود.
به گزارش اقتصادتهران، محمد منصور عظیمزاده اردبیلی، در گفت وگو با ایرنا افزود: در سراسر دنیا «سازمان تامین اجتماعی» که به عنوان یک سازمان خدمترسان در جامعه شناخته میشود، باید بتواند ارتباط و تعامل با ذینفعان (بیمهشدگان) را حفظ کرده و به جامعه هدف پاسخگو باشد.
وی تصریح کرد: اکنون در حوزه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامیناجتماعی هم به منظور افزایش سطح رضایتمندی بیمهشدگان، مشکلات ذینفعان نظیر مشکلات مربوط به نسخ الکترونیک از طریق درگاههای ارتباطی سازمان ثبت شده و با ذکر جزئیات به معاونتهای مربوطه (اعم از معاونت درمان و…) جهت رفع مساله انتقال داده میشود.
وی افزود: در حوزه خدمات بستری، سرپایی، مشاورهای، طرح ۳۰۷۰ (ارائه ۳۰ خدمت الکترونیک با هدف کاهش ۷۰ میلیون مراجع از مجموع ۹۶ میلیون مراجع تامین اجتماعی به شعب و کارگزاریهای این سازمان) و… نیز به صورت مستمر گزارشات نظرسنجی و تحلیل داده ارزیابی شده و مردم میتوانند از طریق درگاههای ارتباطی سازمان، سوالات، شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را به ثبت برسانند.
سامانه ۱۴۲۰ در قالب ۲ بخش تماس تلفنی و پیام صوتی، درگاه اینترنتی ۱۴۲۰ (پست الکترونیکی)، سامانه پیامکی و نت سرویس (سامانه نسخ الکترونیکی و سامانه خدمات غیرحضوری) و مشاورههای حضوری در استانها، ستاد مرکزی و نیز شعب سازمانی از جمله درگاههای ارتباطی سازمان تامین اجتماعی بهشمار میروند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=258118
false
true