×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تاکسیرانی پیگیر مطالبات تاکسیران‌ها

در پی تجمع برخی رانندگان تاکسی‌های برقی کرمان‌موتور، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در جمع آنها حاضر و پای خواسته‌های آنان نشست.

به گزارش اقتصادتهران به از  شهر؛ در پی تجمع برخی رانندگان تاکسی های برقی کرمان موتور روز یکشنبه، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در جمع آنها حاضر و پای خواسته های آنان نشست.

تاکسیران ها از عدم پرداخت کمک ۲۰۰ میلیونی دولت (ماده ۱۲ قانون صرفه جویی انرژی) و کمبود جایگاه های شارژ برقی گلایه داشتند همچنین معتقد بودند که شارژر دیواری که کرمان موتور بابت آن ۴ میلیون تومان گرفته به صورت رایگان بر روی خودروها بوده و باید این مبلغ مسترد شود.

در انتها مقرر شد که مالکین تاکسی های برقی درخواست خود را به صورت مکتوب و امضا شده به سازمان تاکسیرانی تحویل دهند تا این سازمان به عنوان نماینده آنها پیگیر مطالبات باشد.

مالکی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران پس از حضور در جمع تاکسیران‌ها گفت: تجمع تاکسیرانان ارتباطی با تاکسی ون‌ها نداشت، بلکه مربوط به تعدادی از رانندگان تاکسی برقی بود که علاوه بر موضوعات مالی در مطالبه گری از دولت، افزایش‌ ایستگاه شارژ خودرو‌های برقی در سطح شهر را نیز مطرح کردند.

وی اضافه کرد: بنده ضمن حضور در جمع تاکسیرانان، به آن‌ها قول دادم حتماً درباره تحقق کمک دولت و افزایش‌ ایستگاه شارژ خودرو‌های برقی در سطح شهر مطالبه‌گری خواهیم کرد و پیگیر هستیم تا به سرانجام برسد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches