اقتصاد تهران
شماره خبر : 28937
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
اقتصاد تهران

تامین طرح‌های استراتژیک در بانک پارسیان

اقتصادتهران: مدیرعامل بانک پارسیان از مشارکت این بانک در تامین مالی طرح های استراتژیک کشور خبر داد و گفت: مصارف بانک باید امکان مدیریت ریسک های آتی را داشته باشد.

دکترپرویزیان با تاکید بر اینکه هم اکنون عصر، عصرمشتری محوری و اعتماد است، خطاب به روسای شعب، گفت: این اعتماد مشتریان به بانک است که بانک را حفظ و مخاطرات را کم می کند. شما با روحیه خوب و مناسب شعب را در مواجهه با مشتریان مدیریت کرده و ارزش محوری و اخلاق محوری را سرلوحه کار خود قرار دهید و اطمینان دارم که مشتریان بانک عمدتاً با این اعتبار شما به بانک مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه بانک پارسیان به یک سرمایه و برند ملی تبدیل شده و بایستی برای نسل های آینده حفظ و نگهداری شود، بر لزوم هم راستایی استراتژیک بانک و گروه های مالی وابسته تاکید و تصریح کرد: همه باهم، هم قسم و وفادار به ارزش ها بایستی با بکارگیری تمام ظرفیت و توان خود به گونه ای عمل کنیم که بانک پارسیان در شرایط مناسب تری از بانک های رقیب در فضای بین المللی جدید قرارگیرد.

وی افزود: تلاش مضاعف شما در شعب و همکاران عزیز در زیرمجموعه های بانک برای نگه داشتن بانک پارسیان در صدر بانک‌های خصوصی بسیارمهم و کارساز است و سربلندی بانک به مشارکت، همکاری و همدلی شما بستگی دارد تا بانک پارسیان در سود آوری و ارزش افزوده برای ذی نفعان و سهامداران سرآمد شود.

ایشان در ادامه بر لزوم همکاری و اهتمام مدیران، روسای شعب و کارکنان بانک برای وصول مطالبات معوق تاکیدکرد و خواستار برنامه ریزی و پیگیری مستمر در وصول مطالبات در راستای منافع بانک و مشتریان شد.

وی با اشاره به نقش فناوری اطلاعات در فضای بانکی گفت: هم اکنون بانکداری الکترونیک به عنوان یک ماژول سودآوری دیده شده است و بخش مالی و خدمات بانکی به شدت تحت تاثیرفضای فناوری اطلاعات است، لذا باید با نوآوری و طراحی ابزارهای جدید و نوین سهم خود را در بازار افزایش دهیم.

دکتر پرویزیان سپس با اشاره به دستاوردها و توفیقات شرکت های زنجیره ارزش بانک اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت های شرکت های بیمه‌، لیزینگ، تامین سرمایه، صرافی، کارگزاری و …، برنامه ریزی منسجم در زمینه سرمایه گذاری‌ها‌، بانکداری شرکتی و اختصاصی برای تکمیل زنجیره خدمات بانک صورت گیرد.

مدیرعامل بانک پارسیان گفت در بازار بانکی کشور باید رقابت به مفهوم ارائه خدمت بهتر با هزینه کمتر به مشتری، شکل گیرد.