×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تاکید مدیرعامل بانک شهر به احترام مشتریان بانکی

اقتصادتهران: مدیر عامل بانک شهر با اشاره به عزم قاطع بانک شهر در توسعه بانکداری الکترونیک‌، تصریح کرد‌: به کارگیری ابزارهای نوین بانکی به جای توسعه شعب فیزیکی و رشد بانکداری الکترونیکی از جمله اهداف در اولویت این بانک است.

دکتر حسین محمد پورزرندی با تاکید بر اهمیت احترام به حقوق مشتری و شهروندان اظهار کرد‌: تدوین برنامه‌های جامع و استراتژیک‌، به منظور جذب و نگهداشت و توسعه مشتریان بانک، در کنار راه اندازی سامانه ۸۶۵۵ در راستای پاسخگویی به مشتریان از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

وی با تاکید بر توسعه بانکداری الکترونیکی تصریح کرد: به کارگیری ابزارهای نوین بانکی به جای توسعه شعب فیزیکی و رشد بانکداری الکترونیکی از جمله اهدافی است که بانک شهر با جدیت دنبال می‌کند.

مدیر عامل بانک شهر در ادامه با اشاره به ارائه خدمات مناسب به مشتریان در این بانک خاطر نشان کرد‌: اعتبارات و تسهیلات ریالی و ارزی‌ درچارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی و با رعایت حقوق حقه و کامل سپرده گذاران ، به مشتریانی که طبق دستورالعمل‌های ابلاغی با بانک شهر مراودات پولی و مالی دارند ، انجام می شود‌.

وی با بیان این ‌که مساعدت در تامین مالی تخصصی پروژه‌های شهری‌، از ماموریت‌های تشکیل بانک شهر است، افزود‌: در این زمینه و بر اساس برنامه ریزی انجام شده‌ در چارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی، جمع جبری منابع جذب شده هر شهردر جذب پروژه‌های اولویت دار، در راستای توسعه و عمران شهرها، به ویژه از طریق شرکت‌های تابعه بانک که تخصصی هستند و می‌توانند با ابزار‌های نوین مالی ارزش افزوده بالایی را ایجاد کنند، به صورت جدی صورت خواهد گرفت.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches