×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تاراز نیمه اول شهریور به بازار عرضه می‌شود

مدیر عامل بیمه البرز در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با اعلام این خبر گفت: بیمه های زندگی پروژه محور در راستای تحقق شعار سال و با عنوان تجاری تاراز طراحی شد تا با خلاقیت و نوآوری، زمینه ثروت افزایی هموطنان فراهم شود.

به گزارش اقتصادتهران، موسی رضایی میرقائد افزود:طرح تاراز قرار است در نیمه اول شهریور ماه در کانتر شبکه فروش قرار گیرد و تا کنون در این خصوص سه پروژه به مرحله امضاءِ قرارداد رسیده است.

وی در خصوص جزییات این بیمه نامه افزود: در بیمه‌های زندگی پروژه محور، پول‌های خُرد مردم جمع آوری و به پروژه های مهم اقتصادی کشور همچون پتروشیمی، پالایشگاه و نیروگاههای خورشیدی که سود تضمینی دارند تزریق می‌شود که مشتریان سود حاصل از این سرمایه گذاری را به صورت یکجا، مستمری مادام العمر و یا در قالب سهام پروژه ای که در آن سرمایه گذاری کرده‌اند دریافت می‌کنند.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches