×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تاثیرپذیری ۱۹ رسته بزرگ صنفی از گرانی حامل‌های انرژی

اقتصادتهران: رییس اتاق اصناف ایران درباره پیشنهاد دولت برای افزایش نرخ حامل های انرژی در لایحه بودجه ۱۳۹۷ گفت: دستکم ۱۹ رسته بزرگ صنفی تحت تاثیر این افزایش است و باید برای آن اندیشه کرد.

 به گزارش اتاق اصناف ایران، «علی فاضلی» امروز (دوشنبه) در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و روسای اتاق‌های بازرگانی و تعاون برگزار شد، افزود: نباید با سخنان غیرمسئولانه سعی در تضعیف دولت داشت؛ زیرا با این کار فقط تیشه به ریشه نظام می زنیم و به جای آن باید اقدامات موثرتر وگام های مثبت برداریم.

فاضلی ادامه داد: البته مشکلات اقتصادی باعث نگرانی در حوزه بازرگانی داخلی شده است که باید به جد به آن پرداخته شود و قوانین و مقررات مربوط به حمایت از تولید داخلی هر چه سریع تر اصلاح شود.

وی پیشنهاد کرد مشکلات موجود در نشست های مشترک مجلس، دولت و رییسان سه اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون بررسی شود و به نتیجه برسد.

رییس اتاق اصناف ایران تاکید کرد دولت باید نسبت به پرداخت بودجه حوزه نظارت و بازرسی که در بودجه های سالانه تصویب می شود، اقدام کند تا تنظیم بازار بدرستی صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، ساماندهی واردات و صادرات و حمایت از خودکفایی در تولید کالاها از بندهای سیاست های اقتصاد مقاومتی است که در سال ۱۳۹۲ ابلاغ شد.

پس از آن، سال ۱۳۹۵ از سوی رهبر معظم انقلاب «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نام گرفت و امسال نیز (۱۳۹۶) «اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال».

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches