×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: به گزارش روابط عمومی واموربین الملل بیمه پارسیان؛ رییس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا به مناسبت افتتاح ساختمان جدید بیمه پارسیان به دعوت مدیرعامل این شرکت در دیداری صمیمانه در جمع مدیران ارشد این شرکت حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

در این دیدار دکتر امین رییس کل بیمه مرکزی با برشمردن معیارهای یک شرکت بیمه خوب و قدرتمند، حرکت بیمه پارسیان را به سمت مطابقت با این معیارها موفقیت آمیز دانست و گفت: خوشبختانه در بیمه پارسیان به اکثر مسایل مهم و حساس یک شرکت بیمه توانمند توجه کافی شده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران بیمه پارسیان این شرکت را جزو شرکت هایی دانست که با کمترین حد مشکلات در صنعت بیمه مواجه است و ابراز امیدواری کرد این حرکت روبه رشد همچنان مستمر باشد.

در پایان این دیدار اویارحسین عضوهیأت مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان حضور رییس کل بیمه مرکزی در این شرکت را بسیار مهم اعلام و اظهارداشت که این دیدار باعث به وجود آمدن انرژی مضاعف برای مدیران و کارکنان شرکت خواهدبود و از حضور وی قدردانی کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches