×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بیمه “ما” ۲۴ میلیارد خسارت پرداخت کرد

شرکت بیمه “ما” بیش از ۲۴ میلیارد ریال خسارت در استان خراسان رضوی پرداخت کرد .

به گزارش پولی مالی ،شرکت بیمه “ما”، بیش از ۲۴ میلیارد ریال خسارت به شرکت شادگل نیشابور در خراسان رضوی پرداخت کرد .

بنابر این گزارش، در پی اتصال کابل برق خساراتی به یکی از انبارهای تولید شرکت شادگل نیشابور وارد شد که پس از ارزیابی مقدماتی توسط شعبه مشهد بیمه “ما”، این شرکت به سرعت نسبت به اعزام تیم کارشناسان فنی متخصص اقدام کرد .

لازم به ذکر است شرکت شادگل نیشابور در زمینه تولید روغن خوراکی فعالیت می کند و تحت پوشش بیمه آتش سوزی شرکت بیمه “ما” قرار دارد .

به گفته ناصر کیان وش مدیر بیمه های اموال شرکت بیمه “ما”، به ساختمان ، ظروف تحت فشار ، ماشین آلات و موجودی های شرکت شادگل نیشابور خساراتی وارد شده است که با توجه به اصل جبران خسارت ، پرداخت خسارت در اسرع وقت و حفظ حقوق بیمه گذار که از اصول اساسی در شرکت بیمه “ما” به شمار می آید، نسبت به پرداخت به موقع خسارت به این شرکت تمامی اقدامات لازم صورت گرفت. وی تاکید کرد که پرداخت خسارت های کلان درراستای حمایت از بخش های تولیدی و اقتصادی درکمترین زمان ممکن صورت می گیرد تا این بخش ها درسریع ترین زمان ممکن درمدار تولید قرار گیرند.

همچنین امامی مدیر عامل شرکت شادگل نیشابور ضمن اعلام رضایت از روند رسیدگی کارشناسان بیمه “ما” در خصوص نقش بیمه برای تولید کنندگان گفت : از سال ۱۳۷۹تولید روغن خوراکی را آغاز کردم و همواره به نقش بیمه در حمایت از تولید کنندگان معتقد بوده ام . تولیدکنندگان اقتصادی باید با فرهنگ بیمه بیشتر آشنا شوند، زیرا بیمه در اصل یک پشتوانه برای بیمه گذار و کارخانه تولیدی محسوب می شود .

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches