×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
بیمه “ما” نشان زرین بهبود بهره وری دریافت کرد

تهران اکونومی: در دومین جشنواره بهره وری و بهبود فضای کسب و کار، بیمه “ما” نشان زرین بهبود بهره وری دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه “ما”، در دومّین جشنواره بهره وری و بهبود فضای کسب و کار که با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و جمع دیگری از مقامات کشوری برگزار شد، شرکت بیمه “ما” موفق به کسب نشان زرین بهبود بهره وری شد.

بر اساس این گزارش، دومین جشنواره بهره وری و بهبود فضای کسب و کار که با رویکرد تجارب بهبود بهره وری که با همت انجمن بهره وری ایران برگزار شد به پاس نگاه موثر، توجه به حرکت بهره وری و ارائه تجارب موفق در این زمینه برترین نشان جشنواره به بیمه “ما” اهدا شد.

در این جشنواره که مورد حمایت ۷ وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، نفت و نیرو، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و امور اقتصاد و دارایی قرار گرفته بود، فرهنگ‌سازی بهره‌وری، بررسی جایگاه مدیریت و رهبری، بهبود و ارتقای بهره‌وری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین جشنواره بهره وری و بهبود فضای کسب و کار با هدف تقویت ارتباط، ایجاد بسترهای هم‌اندیشی و تبادل نظر نخبگان بهره‌وری، مدیران و کارشناسان، مسئولین و نهادهای تصمیم‌گیر و کارآفرینان برتر در عرصه‌های مختلف برگزار شد و بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره؛ پس از دریافت تجارب ارائه شده از سوی شرکت‌ها و سازمان‌های متقاضی و داوری موارد ارائه شده، برترین‌های این حوزه انتخاب شدند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches