×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
بیمه سامان «مشتری» را محور توسعه می داند

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت بیمه سامان «مشتری» را محور توسعه این شرکت خواند و گفت: شرایط رکود اقتصادی، بهترین فرصت برای طراحی و ارائه محصولات جدید، استفاده از ابزارهای دیجیتال برای فروش بیمه نامه، جذب مشتری بیشتر و افزایش ضریب نفوذ بیمه است.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، احمد رضا ضرابیه در پنل «تحول دیجیتال و افزایش ضریب نفوذ» که در دومین روز بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه برگزار شد با تاکید بر این که شرکت ها باید نیاز مشتری را شناخته و بر اساس آن محصول را طراحی کنند، اظهار کرد: در حالی که همه چیز در دنیا در حال تغییر است، ما نمی توان با ابزارهای کنونی به فعالیت خود ادامه بدهیم، بلکه باید ابزارها را به روزرسانی کنیم.

او با اشاره به این که رسیدن به ضریب نفوذ ۷ درصدی در دو سال و چند ماه باقی مانده تا سال ۱۴۰۰ ابتدا امری سخت به نظر می رسد، ادامه داد: اتفاقا در شرایط عادی اقتصادی، بازار رقابتی است و همه به فکر فروش محصولات موجودند، در حالی که تحریم ها و رکود اقتصادی می تواند ما را به طراحی و ارائه محصولات نو متناسب با شرایط موجود ترغیب کند.

وی به افزایش تولید و صادرات محصولات غیرنفتی طی دوره تحریم اشاره و تصریح کرد: وقتی نمی توانیم نفت را به اندازه کافی تولید و صادر کنیم، راه دیگری جز عدم اتکا به آن نداریم و این می تواند زیرساخت های تولیدی کشور را تقویت کند؛ کما این که اکنون میزان صادرات غیرنفتی از مرزهای کشور در حال افزایش و به معنی واقعی، «رونق تولید» در حال تحقق است.

ضرابیه با اشاره به این که شرکت تحت مدیریتش به دنبال طراحی ابزارهای و رویکردهای جدید بوده است، گفت: فروش بیمه های خرد و درمان انفرادی به جای اتکا به محصولات رایج در بازار، توانسته تجربه موفقی در شرکت بیمه سامان به نمایش بگذارد و این نتیجه قراردادن «مشتری» به عنوان محور توسعه شرکت است.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان همچنین به لزوم ارائه سریع، راحت و شفاف محصولات به مشتریان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین چالش های ما در صنعت بیمه، نیروی متخصص در حوزه بیمه و سایر فناوری ها به ویژه فناوری اطلاعات است، در حالی که اگر نگاه متفاوتی به نیروی انسانی داشته باشیم و از آن بهره بردای مختلف کنیم، تحولی جدی در این حوزه ایجاد می شود.

ضرابیه با تاکید بر این که باید «نوآوری» را بشناسیم و آن را به محصول یا نگاه به حوزه آی تی محدود نکنیم، افزود: نوآوری، مشخصا در حوزه «نیروی انسانی» استف به طوری که دست کم ۴۳۰ شرکت بیمه در دنیا اذعان کرده اند که مزیت رقابتی آنها ناشی از قوت همکاری و اکوسیستمی است که انتخاب کرده اند.

وی همچنین داده های موجود در صنعت بیمه را کم نظیر خواند و ضمن تایکد بر لزوم استفاده همه جانبه از محتوا و تحلیل این داده ها، اظهار کرد: امروز آن قدر که استفاده از فناوری اطاعات در سطوح عمومی و مصرف کنندگان خدمات بانکی رایج شده، در حوزه بیمه این اتفاق رخ نداده است، در حالی که می توان از ظرفیت استارت آپ ها برای توسعه این بخش بهره برد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches