true
اقتصادتهران: به طور کلی یکی از مواردی که برای مشتریان یک سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است، زمینه حضور و مشارکت آن نهاد در حوزه مسئولیت اجتماعی آنان است. این که یک بنگاه اقتصادی در کنار سایر نهادهای دولتی یا خصوصی در زمینه مسئولیت اجتماعی اقداماتی ارزنده انجام دهد، بسیار ارزشمند است و حال آن که آن بنگاه اقتصادی، یک شرکت بیمهای باشد.
به گزارش اقتصادتهران، بیمه ایران به عنوان تنها شرکت دولتی در کشور، همواره از حامیان و عوامل اصلی فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن بیشترین سهم از بازار بیمه کشور توانسته، در گذشته گامهای عملی و اجرایی مناسبی در این حوزه بردارد. از مدرسه سازی و مشارکت در توزیع اقلام مورد نیاز برای استانهای محروم گرفته تا مورد اخیر یعنی یاری رساندن به هموطنان زلزله زده در شهرستان خوی که ۷ دستگاه کانکس خریداری شده از محل کمک های کارکنان بیمه ایران سراسر کشور جهت استفاده به عنوان خانه بهداشت در روستاهای زلزله زده، به دانشگاه علوم پزشکی شهرستان خوی تحویل گردید.
این شرکت در گذشته با مشارکت در مقوله احداث کلاس درس در مناطق محروم گامهای مهم و اساسی در افزایش سطح دانش آموزان کشورمان انجام داده است.
کسب بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی به بیمه ایران در جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی طی سالیان گذشته و نیز سایر اقدامهای عملی این شرکت برای حمایت و پشتیبانی در حوزههای مختلف همگی نشان از عزم راسخ برای به ارمغان آوردن آرامش از سوی این شرکت دارد.
ورود بیمه ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی این نوید را میدهد که این شرکت همواره در برهههای زمانی مختلف یاور مردم عزیز کشورمان در لحظات سخت است.
بدون شک، انجام این اقدامات و ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت سهامی بیمه ایران تاثیر مطلوبی بر رضایت مشتریان و بیمه گزاران این شرکت داشته که مولفههای آگاهی، شهرت و اعتماد به برند را در این شرکت بیش از پیش تقویت خواهد کرد.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=274919
false
true