true
اقتصادتهران: دکتر ابراهیم کاردگر، مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به تحقق اهداف این شرکت در نیمه دوم سال گذشته و شفافیت مالی بیمه آسیا تاکید کرد: برای سال 1393 مصمم هستیم تا 12 درصد از سهم بازار بیمهای کشور را به خود اختصاص دهیم.
نایبرییس هیات مدیره بیمه آسیا، در دومین نشست خبری خود با خبرنگاران از ابتدای پذیرش مسئولیت بیمه آسیا با اشاره به تقویت بدنه فروش، شفافیت مالی و البته در اختیار گرفتن حدود 10 درصد از سهم بازار بیمه کشور اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامههای شرکت بیمه آسیا در سال جاری، تقویت حسابرسی و کنترل داخلی بر تمام فرایندهای فنی، مالی و مدیریتی است و افزون بر آن پراخت به موقع، درست و دقیق خسارت به زیاندیدگان در صدر اولویتهای شرکت بیمه آسیا قرار دارد.
وی شرکت بیمه آسیا را دومین شرکت بیمهای کشور و البته نخستین شرکت بیمه خصوصی ایران در حال حاضر اعلام کرد و افزود: بیمه آسیا با در اختیار داشتن 2500 نیروی انسانی، 3000 نمایندگی در سراسر کشور و افزوده شدن 100 شعبه و باجه ارائه خدمات بیمهای تلاش میکند تا بتواند در سال جدید 12 درصد از سهم بازار بیمهای ایران را به خود اختصاص دهد.
نایبرییس هیات مدیره بیمه آسیا گفت: تمام تلاش ما در بیمه آسیا این است که از توان همکاران و نیروی انسانی شاغل در خود شرکت و توانمندیهای آنها و همچنین ظرفیتها و قابلیتهای بدنه فروش جهت اجرای برنامههای خود استفاده کنیم و اعتقاد داریم که برنامهریزی بر پایه 2 ستون همکاران شاغل در شرکت و همکاران بدنه فروش عامل رشد بیمه آسیا بوده و خواهد بود و این مهم به همدلی و اتفاق نظر و عمل برای پیشبرد برنامهها کمک میکند.
این مدیر بزرگترین شرکت خصوصی بیمه ایران اجرای طرح طبقهبندی مشاغل در نیمه دوم سال گذشته را پس از 4 سال توقف، یک گام و تحول مهم توصیف و تاکید کرد: اجرای این طرح انگیزه نیروی انسانی و رضایت آنها در بیمه آسیا را افزایش داده و در نهایت باعث رضایت مشتریان هم به سبب افزایش بهرهوری نیروی کار شده به نحوی که هم همکاران در شرکت و هم همکاران بدنه فروش، بیمه آسیا را خانه خود میدانند.
دکتر کاردگر با اشاره به نتایج مطالعات انجام شده در خصوص عملکرد بیمه آسیا در 10 سال گذشته اعلام کرد: تمامی بخشنامهها و آییننامههای داخلی بیمه آسیا با هدف تمرکززدایی و اعطای اختیارات بیشتر به شعب استانها مورد بازنگری از حیث فنی، مدیریتی و مالی قرار گرفته است و هدف از این اقدام مهم، تسریع و سهولت در صدور بیمهنامهها و پرداخت به موقع، دقیق و درست خسارت است که ادامه خواهد داشت.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=12016
false
true