×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
بیمارستان ها بی قید و شرط مصدومان حوادث ترافیکی را پذیرش می کنند

اقتصادتهران: رئیس اداره بودجه و اعتبار معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با وجود پرداخت نشدن هزینه درمان مصدومان تصادفات، از طرف بیمه های تجاری، مصدومان حوادث ترافیکی، رایگان و بدون هیچ قید و شریطی در بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی پذیرش و درمان می شوند.

به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رضا رضایی، روز شنبه افزود: مشکل وزارت بهداشت در این راستا این است که بیمه های تجاری مثل ایران، دانا، رازی، توسعه، پارسیان، معلم، دی، آرمان و البرز عمده بدهکاران وزارت بهداشت هستند که بیش از یکسال است بدهی خود را به وزارت بهداشت پرداخت نکرده اند.

وی گفت: بر اساس بند ب ماده ۳۷ قانون برنامه پنجم توسعه و ماده ۳۰ قانون الحاق که قانون دائمی کشور شد، همه مصدومان سوانح ترافیکی، رایگان در مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی پذیرش و درمان می شوند.

رضایی تاکید کرد: در همین راستا به لحاظ ایجاد نظم اجتماعی در بیمارستان ها، از بیمارستان ها درخواست کردیم مصدومان ترافیکی که مراجعه می کنند بدون اینکه چه شخصی مقصر حادثه است بیمه نامه را در پرونده مصدوم ضمیمه کنند و اگر فردی بیمه نامه نداشت بیمارستان او را بدون قید و شرط، پذیرش و رایگان درمان کند و داشتن یا نداشتن بیمه نامه شخص ثالث ملاک پذیرش مصدوم حوادث ترافیکی در بیمارستان نیست.

وی گفت: با وجود مطالبات وزارت بهداشت از بیمه های تجاری، آنها درمان مصدومان حوادث ترافیکی را از مردم دریافت کرده اند و معلوم نیست این پول را که معادل ۱۰درصد حق بیمه شخص ثالث است، در چه محلی هزینه می کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches